کد خبر : 1705597 | 12 شهریور 1399 ساعت 19:24 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش اریکسن به شایعه جدایی زودهنگام از اینتر

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی اینتر، می‌گوید که با وجود شرایط سختی که در این تیم پشت سر گذاشته اما از انتخاب نراتزوری کاملا خوشحال است.

واکنش اریکسن به شایعه جدایی زودهنگام از اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که کریستین اریکسن بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در تاتنهام و رسیدن با این تیم به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، ساز جدایی کوک کرد و نهایتاً سری آ و اینتر را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.



در حالی که بسیاری گمان می کردند هافبک دانمارکی از همان ابتدا به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم آنتونیو کونته تبدیل شود اما اوضاع برای او اصلاً مطابق انتظار پیش نرفت؛ موضوعی که باعث شده حالا طی روزهای اخیر شایعاتی درباره جدایی اریکسن از نراتزوری به گوش برسد.

 

 

1476056

 



کریستین اریکسن حالا در مصاحبه ای درباره شرایطش در اینتر گفت: " من چند روز مرخصی داشتم و حالا در اردوی تیم‌ملی هستم. نمی دانم که باشگاه پس از بازگشت چه تصمیمی را خواهد گرفت. امیدوارم که برگردم و همه دوباره از نو شروع کنیم. البته باید ببینیم که مربی واقعاً چه ایده هایی دارد.

من همیشه عادت داشتم که در ترکیب اصلی حضور داشته باشم اما حالا یک وضعیت جدید را تجربه کردم. بنابراین باید راه‌هایی برای خروج از آن پیدا کنم. به طور کلی از انتخاب اینتر خوشحال بوده و هستم."

دیدگاه‌ها