کد خبر : 1705626 | 12 شهریور 1399 ساعت 22:15 | 112.7K بازدید | 1 دیدگاه

تازه ترین واکنش کروس به شایعه جدایی مسی از بارسا

تونی کروس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم ملی آلمان برابر اسپانیا باز هم درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرد.

تازه ترین واکنش کروس به شایعه جدایی مسی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ناباورانه بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بود که بحث جدایی لیونل مسی از این تیم کلید خورد. با این حال هنوز مشخص نیست که چه آینده‌ای در انتظار فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود زیرا از یک طرف مسی می خواهد هر طور که شده بارسا را ترک کند و از سمت دیگر گفته می شود که سران بلوگرانا با این موضوع کاملاً مخالف هستند.

 

آلمان فرداشب در چهارچوب رقابت های لیگ ملتهای اروپا به مصاف اسپانیا خواهد رفت. پیش از این بازی تونی کروس در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا گفت: " او بازیکنی است که می‌تواند برای هر باشگاهی در دنیا شگفت انگیز و جالب باشد. جدایی او برای لالیگا و به خصوص بارسلونا بسیار بد خواهد بود. برای من به عنوان بازیکن رئال اما چیزی متفاوت است. با این حال حتی اگر لیونل مسی از بارسلونا برود به این معنا نخواهد بود که ما به شکل خودکار برنده همه جام‌ها خواهیم شد."

 

 

1524230

 

 

تونی کروس در ادامه درباره وضعیت تیم ملی آلمان گفت: " ما باید عطش زیادی برای کسب جام ها داشته باشیم. قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان امسال می‌تواند به ما کمک کند. بنابراین امیدوارم که بازیکنان زیادی برای سال آینده آماده باشند و با انگیزه فراوان راهی یورو شوند."

 

دیدگاه‌ها