کد خبر : 1705653 | 14 شهریور 1399 ساعت 20:30 | 435K بازدید | 4 دیدگاه

بمب اتم در منچستر منفجر می شود؟

زنده؛ لحظه به لحظه با اخبار جدایی مسی از بارسلونا

حواشی مربوط به جدایی لیونل مسی از بارسلونا به تیتر یک اکثر خبرگزاری های ورزشی دنیا طی روزهای اخیر تبدیل شده است.

زنده؛ لحظه به لحظه با اخبار جدایی مسی از بارسلونا

 

 

گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از شکست عجیب و غریب و ناباورانه بارسا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود که یک خبر شوکه کننده هواداران بارسلونا را نگران کرد و آن چیزی نبود جز اینکه لیونل مسی بعد از پشت سر گذاشتن تمام دوران فوتبال خود در این تیم، درخواست جدایی خود را به سران این باشگاه کاتالانی ارائه داده است.

 

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره ماندن یا جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بلوگرانا را مطرح شد. مسی و پدرش که مدیر برنامه او نیز محسوب می شود اعتقاد دارند که لئو  می تواند به شکل رایگان بارسا را ترک کند اما در سمت مقابل باشگاه کاتالانی اطمینان دارد که به جز پرداخت بند فسخ 700 میلیون یورویی راه دیگری برای جدایی وجود ندارد.

 

در این جا به حواشی جدایی لیونل مسی از بارسا و اخباری که طی روز درباره آن منتشر می شود اشاره می کنیم.

 

جمعه 14 شهریور

 

20:30: طاها عمانی، خبرنگار گل اعلام کرد لیونل مسی بیانیه خود را در غالب یک مصاحبه با این سایت انجام داده و تایید کرده که در بارسلونا خواهد ماند؛ این مصاحبه تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد

 

 

1524795

 

 

20:10: کادنا سر و دیگر منابع  ساعت 20:30 را به عنوان زمان انتشار بیانیه لیونل مسی اعلام کرده‌اند.

 

19:20: بر اساس ادعای ESPN بیانیه لئو مسی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد و او به شکل رسمی اعلام می کند که یک فصل دیگر با بارسا ادامه خواهد داد

 

19:00: اکثریت قریب به اتفاق منابع دنیا مدعی شدند که لیونل مسی یک فصل دیگر در بارسلونا باقی خواهد ماند.

 

18:00: تیک اسپورتس لحظاتی پیش ادعا کرد مسی با وجود اصرار روی ادعایش مبنی بر اینکه می تواند آزادانه فسخ کند در نهایت تصمیم به عقب نشینی گرفته و یک فصل دیگر در بارسا خواهد ماند تا از هر گونه بحث و جدل قضایی جلوگیری کند.

 

17:46: جلسه ای جدید بین پدر مسی و وکلای این بازیکن شروع شده و باید دید خروجی آن چه خواهد بود.

 

17:35: لالیگا هم در پاسخ به مسی بیانیه ای منتشر کرد و روی اعتبار داشتن بند فسخ 700 میلیون یورویی و تفسیر غلط مسی و وکلایش از متن قرارداد اصرار کرد.

 

17:03: لیونل مسی با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که بند فسخ جدایی 700 میلیون یورویی او از اعتبار ساقط است. او البته در این بیانیه به طور روشن مشخص نکرد که در بارسا می ماند یا خواهد رفت.

 

15:30: گییم بالاگه کارشناس فوتبال کاتالان معروف شایعه ماندنی شدن سوارز در صورت ماندن مسی در بارسا را تکذیب کرد. او می گوید که تصمیم مسی برای ماندن یا رفتن هنوز نامشخص است اما تحت هر شرایطی سوارز از براسا خواهد رفت.

 

14:57: طبق ادعای آاس، لیونل مسی از طریق وکلایش در حال آماده کردن یک بیانیه است و در آن اعلام خواهد کرد که یک سال دیگر در بارسا خواهد ماند.

 

14:36: خورخه مسی در جلسه با وکلایش حضور دارد و پس از نتیجه گیری امشب با بارتومئو جلسه ای خواهد داشت

 

13:40: روزنامه کوریره دلو اسپورت تیر اصلی امروز خود را به بحث ماندن لیونل مسی در بارسلونا اختصاص داده و مدعی شده که این فوق ستاره آرژانتینی مانع از انتقال لوئیس سوارز به یوونتوس خواهد شد چرا که قصد دارد دوست صمیمی خود را در بارسا حفظ کند.

 

 

1524724

 

 

12:30: جوتا جوردی، یکی از کارشناسان شبکه الچرینگیتو،  مدعی شد که طی آن نسیه یک فصل دیگر در بارسلونا باقی خواهد ماند.

 

11:20 پدر و ایجنت لیونل مسی، خورخه، دیروز به مذاکره با باشگاه بارسلونا درباره آینده پسرش ادامه داده و در عین حال لوئیس سوارز به خانه لئو رفته و به او سر زده است.

 

1524696

 

11:00 آنتون گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا ابراز امیدواری کرد که فصل آینده هم بتواند رد این تیم در کنار لئو مسی بازی کند.

 

1511149

 

 

10:30 مارکا مدعی شد لیونل مسی از اصرار خود برای جدایی عقب نشینی کرده و یک فصل دیگر در بارسلونا ماندگار خواهد بود

 

 

پنج شنبه 13 شهریور

 

 

18:10: لیونل مسی تصمیم نهایی خود را گرفته و به اطلاع پدرش رسانده است. قرار است امشب یا فردا صبح این قضیه رسما اعلام شود. (ال چیرینگیتو)

 

17:06: طبق ادعای دیاریو اسپورت، لیونل مسی امشب به یک تصمیم نهایی در مورد ادامه حضور در بارسا یا قطع همکاری خواهد رسید.

 

16:51: سزار لوئیس منوتی سرمربی افسانه ای آرژانتین به مسی توصیه کرد که اگر بدون تیم ماند، به آرژانتین برگردد و در کمپ تیم های ملی تمرین کند.

 

16:15: طبق ادعای مارکا پدر مسی با خروج از دفترش در بارسلونا راهی منزل پسرش شد. این دو پس از صرف ناهار در مورد قبول یا رد پیشنهاد تمدید بارسا تصمیم گیری خواهند کرد.

 

15:10: خورخه مسی در مصاحبه کوتاه با شبکه دپورتس کواترو تایید کرد که پسرش در حال بررسی این گزینه است که یک سال دیگر هم در بارسا بماند و سال بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. او مذاکرات با بارتومئو را مثبت ارزیابی کرد.

 

14:30: لوئیس سوارز امروز میهمان لیونل مسی در منزلش واقع در کاستلدفلس بود و به بازی پادل مشغول بودند.

 

13:01: برخی منابع ادعا می کنند که لیونل مسی طی ساعات آینده درباره آینده اش صحبت خواهد کرد.

 

12:15: کواترو مدعی شد که لیونل مسی احتمالاً یک فصل دیگر در بارسلونا باقی خواهد ماند.

 

11:30: مارتین آروالو، خبرنگار آرژانتینی مدعی شد که لیونل مسی به احتمال 90 درصد به کار خود در بارسلونا ادامه می‌دهد.

 

 

1524342

 

 

11:00: ESPN ادعا می‌کند که باشگاه بارسلونا در تمرینات روز پنجشنبه منتظر لیونل مسی خواهد بود و دیگر هیچ بهانه ای را قبول نمی کند.

 

10:26: بسیاری از منابع اسپانیایی مدعی شده اند که جوزپ بارتومئو در جلسه دیشب به پدر لیونل مسی اعلام کرده که پسرش باید سریعاً در تمرینات بارسا حاضر شود.

 

9:35: ESPN می گوید که جلسه دیشب بین خورخه مسی و رئیس باشگاه بارسلونا کاملاً بی‌نتیجه به اتمام رسیده است.

 

9:20: کادناسر هم تایید کرده که پدر  لیونل مسی در جلسه دیشب با بارتومئو بار دیگر تاکید کرده که پسرش قصد دارد هر طور که شده بارسلونا را ترک کند.

 

9:10: tyc ا می‌کند که پدر لیونل مسی در طول جلسه با بارتومئو خیلی رغبت زیادی به شنیدن صحبت‌های رئیس باشگاه بارسلونا نداشته و به طور کلی خواستار جدایی پسرش بوده است.

 

 

1524189

 

 

9:00: شب گذشته نهایتاً جلسه بین پدر لیونل مسی و رئیس باشگاه بارسلونا برگزار شد که تقریباً اخبار مشابهی از آن توسط رسانه های مختلف به گوش رسید.

 

دیدگاه‌ها