کد خبر : 1705748 | 13 شهریور 1399 ساعت 18:30 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو:

هو شدن مسی در نوکمپ غیرممکن است

اسطوره برزیلی بارسا معتقد است احتمال اینکه مسی توسط هواداران بارسا هو شود وجود ندارد.

هو شدن مسی در نوکمپ غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی هفته گذشته به شکلی رسمی از بارسلونا تقاضای جدایی کرد ولی به دلیل مخالفت باشگاه کاتالان، هنوز موفق به این کار نشده است. مسی معتقد است قراردادش به اتمام رسیده و بر اساس بندهایی در قرارداد، می تواند فسخ کند ولی بارسا برای فروش او 700 میلیون یورو می خواهد.

 

 

1524189

 

 

پدر مسی روز گذشته وارد بارسلونا شد و شب گذشته در جلسه ای با جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا هم شرکت کرد که به نتیجه ای ختم نشد. خورخه مسی امروز در مصاحبه با دپورتس کواترو تایید کرد که احتمال ماندنی شدن پسرش وجود دارد و ممکن است او یک سال دیگر هم بماند و سپس راهی تیمی دیگر شود.

 

ریوالدو اسطوره بارسا در مورد جدایی مسی گفت:« مذاکرات بین دو طرف ادمه دارد و باشگاه می خواهد قرارداد مسی را تمدید کند و معتقدم اگر مسی یک فصل دیگر بماند، مشکلی ایجاد نخواهد شد. هواداران بارسا عاشق مسی هستند و او برای شان یک اسطوره است. مسی هنوز تفاوت ها را رقم می زند و می تواند یک سال بماند و بهترین پایان را رقم بزند. این جدایی هنوز می تواند به شکلی بهتر صورت بگیرد.»

 

 

1524021

 

 

ریوالدو در مورد هو شدن احتمالی مسی در نوکمپ گفت:« اینکه مسی بماند و در نوکمپ هو شود، از نظر من غیرممکن است. شاید هوادران ناراحت شده باشند ولی هیچکس مسی را هو نخواهد کرد. شرایط او هنوز نامشخص است. شاید برود، شاید یک فصل دیگر بماند و سپس برود و شاید هم قراردادش را تمدید کند.

اینکه او در ملاقات پدرش با بارتومئو حضور نداشت، تصمیم درستی بود. در این شرایط پرتنش شاید با حضور مسی همه چیز به حاشیه می رفت و شانس های ماندنی شدنش نیز منتفی می شد. امیدوارم او بهترین تصمیم را در مورد آینده اش بگیرد و با دلخوری از بارسا جدا نشود. اتفاقی که زمانی برای خود من، رونالدینیو و روماریو رخ داد.»

 

دیدگاه‌ها