کد خبر : 1705668 | 13 شهریور 1399 ساعت 10:38 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

فن دبیک:فن درسار در انتقال من به یونایتد نقش داشت

دونی فن دبیک، خرید جدید منچستر یونایتد، از انتقال به این باشگاه انگلیسی بسیار خوشحال به نظر می رسد.

فن دبیک:فن درسار در انتقال من به یونایتد نقش داشت

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته از اولین خرید تابستانی منچستریونایتد رونمایی شد و دونی فن دبیک با قراردادی به ارزش 35 میلیون پوند به علاوه 4 میلیون پوند متغیرات به این تیم پیوست. در واقع به نظر می رسد که ستاره سابق یونایتد یعنی ادوین فن درسار که حالا مدیر ورزشی آژاکس محسوب می شود، نقش بسزایی در این انتقال ایفا کرده است.

 

فن دبیک بعد از معارفه در باشگاه منچستر یونایتد درباره نقش فن درسار در این انتقال گفت: " بله من با او صحبت کردم و او چیزهای زیادی را درباره باشگاه برای من تعریف کرد. او گفت که این باشگاه چقدر بزرگ است و تجربه فوق العاده ای را در آن پشت سر گذاشته است. بله این باشگاه دارای تاریخی بزرگ است و من قبلا بازی های زیادی از آنها را تماشا کرده‌ام.

 

 

1524344

 

 


همچنین ملاقات خوبی با اوله گنار سولسشر داشتم که واقعا اتفاق خوبی بود.ما در مورد ابعاد مختلف فوتبال و باشگاه با یکدیگر صحبت کردیم. من همیشه با احساساتم تصمیم می گیرم و در این مورد کاملا حس خوبی داشتم و این بسیار موضوع مهمی بود."

 

فن دبیک در ادامه گفت: "اگر من و سبک فوتبالم را بشناسید، فکرمی کنم بفهمید که می توانم ترکیب خوبی با باشگاه و سایر بازیکنان تشکیل دهم. اگر به بازیکنانی که در حال حاضر در این باشگاه حضور دارند نگاه کنید، می بینید جوانان زیادی در تیم وجود دارند که هم سن و سال من هستند و من نمی‌توانم منتظر بازی کنار آنها باشم.

من یک هافبک هستیم که دوست دارم وارد محوطه جریمه شوم. دوندگی، گل و پاس گل اهداف من در زمین هستند. در بسیاری از مسابقات من مسافت زیادی را در طول بازی طی می کنم. همچنین حضور در محوطه جریمه یکی از نقاط قوت من محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها