کد خبر : 1705614 | 12 شهریور 1399 ساعت 21:17 | 55K بازدید | 1 دیدگاه

با قراردادی پنج ساله؛

رسمی؛ دونی فن دبیک به منچستریونایتد پیوست

دونی فن دبیک ستاره هلندی آژاکس بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره راهی منچستر یونایتد شد.

رسمی؛ دونی فن دبیک به منچستریونایتد پیوست

به گزارش "ورزش سه"، در فصل 19-2018 آژاکس عملکرد خیره کننده ای در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ارائه داد و موفق شد به جمع چهار تیم پایانی رقابت ها راه پیدا کند و شاید اگر کمی خوش شانس تر بود می توانست حتی به دیدار پایانی هم برسد.

 

ستاره های جوان تیم هلندی اما نقش بسزایی در این درخشش تیم آژاکس ایفا کردند؛ موضوعی که باعث شد برخی از آنها چشم باشگاه های بزرگ اروپایی را به سمت خود جلب کند و نهایتاً از آژاکس جدا شوند. از مهمترین این انتقال ها می توان به جذب فرانکی دی یونگ توسط بارسلونا و رفتن ماتیاس دی لیخت به یوونتوس اشاره کرد.

 

یکی دیگر از بازیکنانی که بحث درباره جدایی او از آژاکس در تابستان 2019 بسیار داغ دنبال می‌شد، دونی فن دبیک بود. این جوان هلندی حتی تا آستانه انتقال به رئال مادرید نیز پیش رفت اما نهایتاً این اتفاق به دلیل عدم رضایت زین الدین زیدان رخ نداد. حالا اما یک سال بعد از آن اتفاق سرنوشت متفاوتی برای فن دبیک رقم خورده و او حالا باید ادامه چالش فوتبالی خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند؛ در همین رابطه دقایقی پیش باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که دونی فن دبیک به جمع شیاطین سرخ پیوسته است. قرارداد این بازیکن پنج ساله است و او با 40 میلیون یورو از آژاکس راهی اولدترافورد شده است.

 

 

1524269

دیدگاه‌ها