کد خبر : 1705672 | 13 شهریور 1399 ساعت 10:49 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

کدام مثلث؛ طراوت استقلال یا وزن تراکتور (عکس)

قهرمان جام حذفی امشب مشخص خواهد شد تا مسابقات فصل 99-98رقابت های فوتبال در ایران رسماً به پایان برسد.

به گزارش " ورزش سه " فینال جام حذفی امشب بین استقلال و تراکتور در ورزشگاه امام رضا (ع)مشهد برگزار خواهد شد تا نه تنها قهرمان حذفی کشور در فصل 99-98مشخص شود بلکه نماینده دوم ایران در لیگ قهرمانان سال آینده که به صورت مستقیم در مرحله گروهی حاضر خواهد شد با نتیجه پایانی این مسابقه تعیین خواهد شد.


حساسیت این بازی برای هر دو تیم به قدری بالاست که هر دو تیم تاکنون هیچ گونه اقدامی در فصل نقل و انتقالات به صورت رسمی انجام نداده اند تا بازیکنان و کادر فنی با تمرکز بیشتر پا به این مسابقه بگذارند. نبردی که در آن ارکان مهمی تعیین کننده خواهند بود . جدا از تاثیر مستقیم عملکرد خطوط مختلف هر دو تیم در نتیجه بازی رقابت مهمی در این بازی پیش روی هر دو مربی دو تیم است . نبرد دو مثلث ترسناکی  که هر دو تیم ازآن برخوردارند و بدون شک می توانند تاثیر بسزائی در نتیجه بازی داشته باشند .

 

 

1474611

 


 قرمزهای تبریز برای خوشحالی پرشورها از سه کاپیتان اول تیم ملی بهره می برند ، مسعودشجاعی ، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی ، که اول فصل در پروژه کهکشانی تراکتور به این تیم پیوستند و بعد از ماه ها در دیدار نیمه نهایی برابر نفت مسجد سلیمان از آغاز بازی در ترکیب تراکتور حاضر بودند و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند ، بخصوص اشکان دژاگه که با پاس های تکضرب و پشت پای خودش بارها برای هم تیمی های خودش موقعیت ایجاد کرد و در نهایت سعید مهری با ضربه ای فنی و تماشایی از راه دور سند صعود تراکتور به نیمه نهایی را امضا کرد. آن ها اگر در فرم ایده آل خودشان باشند ، خط هافبک استقلال شب سختی برابر تفکرات و تجربه این مثلث متساوی الاضلاع خواهد داشت ، مثلثی که در زمین مسابقه از هم خوب حمایت می کنند و ساکت الهامی با بودن آن ها خیالش از عنصر تجربه در بازی برابر خط هافبک قدرتمند استقلال  راحت است.

 


آبی های پایتخت که با داشتن بهترین مثلث خط حمله فوتبال ایران در فصل 99-98 در تمامی رقابت های داخلی و خارجی به 21حریف خود گل زده اند از شیخ دیاباته ، مهدی قایدی و ارسلان مطهری در نوک حمله خود استفاده می کنند. مثلث متساوی الساقین آبی ها در نوک پیکان خودش شیخ دیاباته را دارد که در هجده قدم حریف ها بی رحم است و قدرت حفظ توپ بالایی برای اضافه شدن دیگر یاران برای ضربه زنی دارد. در دو طرف او مهدی قایدی یکی از بهترین بازیکنان این روزهای فوتبال ایران قرار دارد که نشان داده است قدرت دریبل زنی هر مدافعی در ایران را دارد .آن ها ارسلان مطهری را دارند کسی که بر روی نیمکت می نشیند و در زمان لازم به بازی وارد می شود و تاثیری 90دقیقه ای در زمان کوتاه حضورش در بازی بر جای می گذارد و همیشه با حضورش جریان بازی را نیزبرای استقلال  تغییر داده است .

 

 

1473867

 

شاید قهرمان جام حذفی از دل یکی از این مثلث ها بیرون بیاید و آن ها بتوانند فصل را برای هوادارانشان با دو هدیه به پایان برسانند ، قهرمانی جام حذفی و صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا

دیدگاه‌ها