کد خبر : 1705693 | 13 شهریور 1399 ساعت 13:00 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکا مودریچ:

زیدان پیش بینی کرده بود که برنده توپ طلا می شوم

لوکا مودریچ، برای کروات رئال مادرید تمجید ویژه ای از زین الدین زیدان انجام داد.

زیدان پیش بینی کرده بود که برنده توپ طلا می شوم

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2016 زین الدین زیدان برای اولین بار به عنوان سرمربی رئال مادرید انتخاب شد و دو سال بعد یعنی 2018 بود که لوکا مودریچ موفق شد جایزه توپ طلا را به دست آورد. در آن سال ستاره کروات با رئال مادرید برای سومین فصل پیاپی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و با تیم ملی کشورش نیز راهی فینال رقابت های جام جهانی شد.

 

مودریچ حالا می‌گوید که زیدان برنده شدن توپ طلا توسط او را پیش بینی کرده بود. او در این باره گفت: " کلمه کلمه صحبت هایش را به یاد می آورم. او گفت من تو را به عنوان بازیکنی می‌بینم که می‌تواند روزی توپ طلا را به دست آورد. من قبلا حتی به این موضوع فکر نکرده بودم اما وقتی شخصی مثل زیزو این موضوع را به شما می گوید قطعاً اعتماد به نفس تان افزایش پیدا می کند. ما همیشه روابط فوق العاده ای داشته ایم و امیدواریم او برای مدت طولانی در رئال بماند.

 

 

1403496

 

 

زیدان به خوبی بازیکنان را درک می‌کند و قطعاً یکی از بهترین مربیان است. آنچه ما با او به دست آورده ایم غیرقابل تصور بوده و هنوز هم خیلی ها اسم شانس را روی آن می گذارند. نتایجی که رئال با زیدان به دست آورد گویای همه چیز است."

 

مودریچ درباره ادن هازارد و گرت بیل که فصل ناموفقی را در رئال مادرید پشت سر گذاشتند نیز گفت: " ادن پسر خوب و بازیکن عالی است اما این اواخر او با درد بازی می کرد. با این حال وقتی در زمین حضور دارید، طرفداران همیشه بیشترین انتظار را از شما دارند. آن ها اهمیتی به مشکلات شما نمی دهند. من با او صحبت کرده و گفته بودم که شاید اگر حالا بازی نکنی بهتر باشد چراکه ما در فصل آینده به آمادگی صد درصدی تو احتیاج داریم چرا که در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، شرایط دشوار خواهد شد. امیدوارم که بدون مشکل برگردد و مطمئنم که توانایی هایش را نشان خواهد داد.

 

 

1514510

 

 

گرت نیز بازیکن فوق العاده ای است اما شرایط او اصلا آسان نیست. او همیشه حمایت من را با خود خواهد داشت اما باید تصمیم بگیرد که چه چیزی برایش بهتر خواهد بود. او باید به بهترین شرایط خود برگردد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها