کد خبر : 1705785 | 13 شهریور 1399 ساعت 20:40 | 35.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیتر کراوچ

منچسترسیتی با مسی قهرمان اروپا می شود

پیتر کراوچ ستاره سابق انگلیسی می‌گوید حضور لیونل مسی در منچسترسیتی باعث برتری سیتیزن‌ها نسبت به لیورپول شده و سیتی را قوی‌ترین تیم انگلیس و اروپا می‌کند.

منچسترسیتی با مسی قهرمان اروپا می شود

به گزارش "ورزش سه"، پیتر کراوچ ستاره سابق انگلیسی و گلزن سابق لیورپول می‌گوید در صورت انتقال لیونل مسی به منچسترسیتی این تیم قوی‌ترین تیم انگلیس شده و شانس اول قهرمانی در فصل آتی خواهد بود.

 

1524343

 

از زمانی که لیونل مسی با ارسال فکسی به باشگاه بارسلونا از قصد خود برای جدایی از این تیم پرده برداشت شایعات درباره مقصد احتمالی او آغاز شد. تا این لحظه به نظر می رسد در صورتیکه مسی در نهایت از بارسا جدا شود منچسترسیتی محتمل ترین گزینه او خواهد بود.

 

کراوچ در این باره گفت: " سیتی همین حالا هم عالی بازی می‌کند. نوع بازی آنها واقعاً باکلاس و برتر است. حالا اگر مسی را هم به این تیم اضافه کنید به نظرم در قهرمان شدن شاگردان گواردیولا هیچ شکی نخواهد بود".

 

1524489

 

مهاجم سابق لیورپول در ادامه گفت: " این فصل آخرین سال قرارداد پپ گواردیولا با سیتی خواهد بود. گواردیولا در این سال‌ها برای سیتی عالی کار کرده و تنها چیزی که جای خالی اش در کارنامه او خالی است قهرمانی در اروپا است. پیشرفتهای سیتی در دوران او بی نظیر است ولی جام قهرمانی چمپیونزلیگ افتخاری است که پپ و سیتی به شدت مشتاق آن هستند و مسی می‌تواند کمک بزرگی در راه رسیدن به این هدف باشد".

 

 

دیدگاه‌ها