کد خبر : 1705792 | 13 شهریور 1399 ساعت 20:48 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

تیموری، فرشته نجات تراکتور روی خط دروازه

میثم تیموری در حساس ترین لحظات بازی توانست شوت مهدی قائدی را از روی خط دروازه بیرون بکشد تا جلوی کامبک استقلال را بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی بعد از گل اول استقلال در اوایل نیمه دوم و هنگامی که تراکتور در فاز دفاعی کاملا بهم ریخته به نظر می رسید، مهدی قائدی روی یک حرکت سرعتی از سمت چپ، خودش را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد. 


ضربه دقیق قائدی نزدیک بود گلی شبیه گل او در دربی را وارد دروازه تراکتور کند و حتی در شرایطی که اخباری هم درون دروازه کاری از دستش برنمی آمد، میثم تیموری به شکلی اعجاب انگیز توپ را از روی خط بیرون کشید. با توجه به اینکه سرعت توپ خیلی بالا بود و توپ هم روی هوا به سمت تور دروازه می رفت، تیموری خیلی خوب جاگیری کرد و توانست از رسیدن استقلال به گل دوم جلوگیری کند.

 

1524511


مهدی قائدی و دیگر بازیکنان و نیمکت نشین های استقلال حسرت بزرگی را به خاطر گل نشدن این توپ خوردند چون اگر آبی ها می توانستند بلافاصله بعد از گل اول، دومین گل را هم وارد دروازه تراکتور کنند، خیلی راحت می توانستند به بازی برگردند و یک کامبک رویایی را رقم بزنند.


تیموری که قبلا سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را هم دارد، بدون شک فرشته نجات تراکتور بود چون در حساس ترین لحظه جلوی فروپاشی دروازه تیمش را گرفت. بعد از این هم با توجه به حاشیه های کنار زمین و البته داخل زمین استقلال نتوانست تا دقایق زیادی به دروازه تراکتور نزدیک شود و زدن گل دوم برای شاگردان فرهاد مجیدی با تاخیر زیادی مواجه شد.

دیدگاه‌ها