کد خبر : 1705796 | 13 شهریور 1399 ساعت 20:57 | 35.3K بازدید | 1 دیدگاه

ساکت ؛ جاوادانگی در تیراختور!(عکس)

و حالا نام ساکت الهامی نیز در کنار اسم تونی اولیویرا در تاریخ تراکتورسازی جاودانه شد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال جام حذفی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شد و تراکتورسازی در یک دیدار حساس، زیبا و تماشایی توانست با نتیجه 3 بر 2 از سد استقلال عبور کند و دومین عنوان قهرمانی تاریخ خود را بدست بیاورد.


تراکتور پیش از این در فینال جام حذفی 1392-93 توانست با تک گل سعید دقیقی از سد مس کرمان بگذرد و به نخستین جام تاریخ خود در فوتبال ایران دست پیدا کند. اکنون تبریزی ها موفق شدند برای دومین بار در طی 5 دوره حضور در فینال جام حذفی، عنوان قهرمانی را از آن خود کنند.


بازیکنان تراکتورسازی در پایان بازی، ساکت الهامی سرمربی تیمشان را بر روی دست هایشان به بالا انداختند تا به عادت مرسوم در پایان دیدارهای فینال، اینگونه شادیشان را با سرمربیشان تقسیم کنند. الهامی که در نیمه دوم با داور مسابقه درگیر و از روی نیمکت این تیم اخراج شد، نتوانست جلوی احساساتش را بگیرد و به دلایلی نامعلوم بر روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) مشغول گریستن شد.


الهامی که در نیم فصل نخست جایگزین مصطفی دنیزلی شد، توانست این تیم بحران زده را به عنوان قهرمانی جام حذفی برساند و سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای تیمش کسب کند. حالا نام ساکت الهامی نیز در کنار اسم تونی اولیویرا در تاریخ تراکتورسازی جاودانه شد. مرد سیبیلیوی پرتغالی، نخستین مربی ای بود که توانست تراکتور را به مقام قهرمانی جام حذفی برساند.

 

 

 

دیدگاه‌ها