کد خبر : 1705807 | 13 شهریور 1399 ساعت 21:29 | 61K بازدید | 18 دیدگاه

یادداشت: باختی مجیدی، باختی سعادتمند

آن چه که باید اتفاق می افتاد ،افتاد و استقلال به تراکتور باخت تا هواداران استقلال بازنده بزرگ این روزهای فوتبال باشند

یادداشت: باختی مجیدی، باختی سعادتمند

به گزارش "ورزش سه "سعادتمند و مجیدی بدون توجه به انتظار هواداران در یک هفته گذشته نفس استقلال پرانگیزه یک ماهه گذشته را  گرفتند تا تیم شاداب دیدار داربی در برابر تراکتور نای شروع بازی نداشته باشد و در همان نیمه اول خلع سلاح شود و جام به تراکتور بدهد.


مربی استقلال که روزهای زیادی  در روزه سکوت فرو رفته بود در بدترین زمان ممکن به حرف آمد  تا بدون توجه به میلیون ها هوادار در مهمتربن روزهای فصل استقلال به جنگ مدیریتی با مدیرعامل باشگاه برود .
مدیر عامل باشگاه این یک هفته را بجای رسیدن به ارکان باشگاه و آرام کردن اوضاع  در شبکه های تلویزیونی سپری کرد تا تراکتوردر آرامش کامل  نه تنها به جام حذفی برسد ،بلکه سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را نیز کسب کند.


مدیرعاملی که در یک قدمی جام بدون توجه به آن به دنبال نتیجه گیری در فصل آینده است و در تلویزیون گله شخصی از سرمربی تیم می کند، به همراه سرمربی که تیم در مهمترین روزهای فوتبال باشگاه به کما برد وهیچ کدام  اصلا توجهی به میلیون ها هوادار نداشتند  حالا فرصت زیادی برای جنگ لفطی دارند ،ولی هر دوی آنها جام از استقلال گرفتند.


باختی آقای مجیدی ،هر چه را که در این شش ماه کاشته بودی ،همین امشب از دست دادی 

 

باختی آقای سعادتمند،باختی به نگاه و دل  هوادارانی که شش ماه پای همه حرفات  ایستادن .می تونستی همه چیز مدیریت کنی و بعد از فینال به گله های شخصی و مدیریتیت برسی .باختی آقای سعادتمند به همه هوادارهایی که امیدشان را  به تو خوش کرده بودند.


آقای  سعادتمند،آقای مجیدی .یه جام از استقلال گرفتید و به این هواداران بدهکار باقی خواهید ماند .

محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها