کد خبر : 1705814 | 13 شهریور 1399 ساعت 21:42 | 27.9K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنان نیمه دوم فکر کردند بازی تمام شده

سهرابی: تراکتور ستاره های جدیدی جذب می کند

مدیرعامل تراکتور گفت: انشالله تیمی در شان مردم آذربایجان و نام تراکتور برای فصل بعد می بندیم.

سهرابی: تراکتور ستاره های جدیدی جذب می کند

به گزارش "ورزش سه"، میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور که در مراسم اهدای جام هم حاضر بود، درگفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره قهرمانی این تیم گفت: بازی خوبی بود. این برد را به هواداران تیم تراکتور، مالک باشگاه و کل مردم آذربایجان تبریک عرض می کنم. واقعا تراکتور بازی خوبی انجام داد و نشان داد یکی از بهترین تیم های ایران است.


وی در پاسخ به این سوال که فکر می کرد تراکتور تیم آماده استقلال را شکست دهد، عنوان کرد: ما برای برد آماده بودیم. دیدید که در نیمه اول سه گل هم زدیم. بچه ها فکر کردن بازی تمام شده؛ وگرنه در نیمه دوم می توانستیم گل هایمان را هم بیشتر کنیم. با این حال خدا را شکر که قهرمان شدیم. 


مدیرعامل تراکتور درباره اینکه بعد از تغییر مربی در نیم فصل این تیم توانست سهمیه آسیایی بگیرد و قهرمان جام حذفی شود، گفت: قطعا تغییرات انجام می شود تا تغییر در جدول و نتایج صورت بگیرد. خوشبختانه تغییرات جواب داد و توانستیم هم سهمیه آسیا را بگیریم و هم قهرمان جام حذفی شویم. 


سهرابی در خصوص برنامه های باشگاه تراکتور برای فصل آینده و جذب بازیکنان جدید افزود: انشالله تیمی در شان مردم آذربایجان و نام تراکتور می بندیم. هدفمان این است که یکی از تیم های برتر آسیا شویم. سعی می کنیم با توجه به حمایت های مالک باشگاه ستاره های جدیدی هم جذب می کنیم.

دیدگاه‌ها