کد خبر : 1705820 | 13 شهریور 1399 ساعت 21:50 | 29.5K بازدید | 1 دیدگاه

تیم مجیدی و تکرار موقعیت مظلومی مقابل فولاد

استقلال پس از 9 سال، در نیمه اول بیشتر از 2 گل دریافت کرد.

تیم مجیدی و تکرار موقعیت مظلومی مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار این فصل فوتبالی ایران نیز به پایان رسید و تراکتورسازی توانست با غلبه بر استقلال، عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند. 


شاگردان ساکت الهامی در نیمه نخست، دیوانه کننده بازی کردند و توانستند 3 بار دروازه استقلال و سیدحسین حسینی را باز کنند. ابتدا و در دقیقه محمدرضا خانزاده در گوشه محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و با یک ارسال به تیر دوم دروازه حسینی، ضربه اش وارد دروازه شد تا تبریزی ها با یک گل از حریفشان پیش بیفتند.


در ادامه نیز روی فرار خوب دژاگه گل دوم تراکتور به ثمر رسید. در دقیقه 41 تبریزی ها صاحب یک ضربه کاشته شدند و اکبر ایمانی رو اشتباه حسینی، دروازه خالی استقلال را باز کرد تا تراکتور در میان تعجب همگان، با 3 گل از حریفش پیش بیفتد.


آخرین بار 9 سال پیش بود که استقلال در یک بازی، در نیمه نخست بیشتر از 2 بار دروازه اش باز شد. در دیدار استقلال و فولاد که در 28 آذر 1389 و در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد، فولادی ها در نیمه نخست موفق شدند 4 بار دروازه استقلال را باز کنند. 


در آن مسابقه سیامک سرلک (15-پنالتی)، آرش افشین (32)، رضا نوروزی (35) و علی حمودی (38) چهار بار دروازه وحید طالب لو را باز کردند و توانستند در همان نیمه نخست نسخه تیم پرویز مظلومی را بپیچند.


حالا و پس از گذشت 9 سال، استقلال در دیدار فینال جام حذفی مقابل تراکتورسازی، در نیمه نخست 3 بار دروازه اش را باز شده دید. عملکرد ضعیفی که در نیمه نخست رخ داد و موجب از دست رفتن جام قهرمانی برای استقلال شد.

دیدگاه‌ها