کد خبر : 1705848 | 14 شهریور 1399 ساعت 00:00 | 71.4K بازدید | 2 دیدگاه

نارضایتی هواداران از لباس جدید آلمان (عکس)

درحالیکه دیدار تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا از لحظاتی پیش آغاز شده طرح جدید پیراهن تیم ملی این کشور برای برخی از هوادارانش نامأنوس و غریبه بوده.

نارضایتی هواداران از لباس جدید آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه مرسدس بنز آرنا در شهر اشتوتگارت امشب و از دقایقی پیش میزبان یک بازی بزرگ است. دیدار تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا قهرمانان سابق جام جهانی که در اولین شب از فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا به مصاف هم می‌روند.

 

آلمانی‌ها امیدوارند در خانه خود بتوانند اولین گام را محکم بردارند و از تقابل با شاگردان لوئیس انریکه سه امتیاز بدست بیاورند. اما با توجه به شرایط کرونایی و عدم حضور تماشاچی در ورزشگاه‌، امتیاز میزبانی هم چندان به کار مانشافت نمی آید.

 

1524613

 

یکی از نکاتی که در دقایق ابتدایی این بازی مورد توجه کاربران شبکه‌های مجازی قرار گرفته لباس جدید تیم ملی آلمان است. لباسی با پیراهن سفید و شورت ورزشی و جوراب سفید که برای بسیاری از هواداران این تیم نامأنوس است. دنیای فوتبال سال‌ها است که به آلمانی با پیراهن سفید و شورت ورزشی مشکی عادت کرده.

 

1524615

 

 

جالب اینجا است که بازیکنان آلمان زمانی که پیش از بازی برای گرم کردن وارد زمین چمن شدند گرمکنهایی به تن داشتند که ترکیب رنگ سنتی سفید و سیاه در آن رعایت شده بود. ولی در لباس اصلی تیم رنگ مشکی تنها به راه راه های باریک روی پیراهن خلاصه شده که نتوانسته رضایت هواداران را جلب کند.

 

1524611

 

1524612

 

دیدگاه‌ها