کد خبر : 1705861 | 14 شهریور 1399 ساعت 01:31 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 1-1 اسپانیا؛ نجات ماتادورها در آخرین ثانیه

دیدار تیم‌های ملی آلمان و اسپانیا در لیگ ملت‌های یوفا با گلی که اسپانیا در دقیقه 90+5 به ثمر رساند با تساوی 1-1 به پایان رسید.

آلمان 1-1 اسپانیا؛ نجات ماتادورها در آخرین ثانیه

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه مرسدس بنز آرنای شهر اشتوتگارت امشب میزبان اولین دیدار دو غول بزرگ قاره سبز یعنی آلمان و اسپانیا در اولین شب از فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا بود.

 

شاگردان یواخیم لوو امیدوار بودند بتوانند این بازی حساس را در خانه با پیروزی پشت سر بگذارند هر چند عدم حضور تماشاچی در استادیوم باعث شده بود ژرمنها امتیاز میزبانی را به کامل ترین شکل تجربه نکنند.

 

1524652

 

هر دو تیم دقایق ابتدایی بازی را خوب شروع کردند ولی استحکام دفاعی و شب خوب دروازه‌بانهای دو تیم کوین تراپ و داوید دخیا باعث شد قفل دروازه ها در نیمه اول بسته بماند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 

در دقیقه 51 اما نوبت به تیمو ورنر پدیده گلزنی آلمان رسید تا با یک حرکت انفرادی نشان دهد شم گلزنی بی نظیری دارد. او با دریافت توپ و حرکت عرضی در محوطه جریمه اسپانیا ضربه خود را به شکلی به سمت دروازه شلیک کرد که دخیا انتظارش را نداشت و کاری جز تماشای وارد شدن توپ به درون دروازه از دستش ساخته نبود.

 

1524655

 

لروی سانه تا پیش از تعویض شدنش در دقیقه 63 نمایش خوبی برای آلمان داشت و بارها دفاع اسپانیا را به زحمت انداخت. پاس عالی او در دقیقه 53 برای تیمو ورنر موقعیت خوبی فراهم کرد که از دست رفت.

 

1524654

 

در ادامه بازی اما اسپانیایی‌ها کاری کردند که معمولاً آلمان به آن معروف بود. ناامید نشدن و تلاش تا آخرین ثانیه مسابقه حتی اگر دقیقه 90+5 باشد. درحالیکه 5 دقیقه از وقت‌های تلف شده گذشته بود گایا توپ را از فاصله نزدیک وارد دروازه آلمان کرد. فران تورس سانتری از سمت راست به سمت دورازه ارسال کرد و رودریگو مورنو برای بلند شدن ضربه سر به هوا پرید و توپ در نهایت به گایا رسید تا او بدون کوچک‌ترین اشتباهی دروازه تراپ را باز کند. بازیکنان آلمان مدعی بودند این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده ولی بررسی صحنه نشان می‌داد یک بازیکن آلمانی در فاصله‌ای دورتر از درگیری بازیکنان در محوطه جریمه افساید را پر کرده و گل صحیح به ثمر رسیده است.

 

1524649

 

1524653

 

 

دیدگاه‌ها