کد خبر : 1705863 | 14 شهریور 1399 ساعت 01:51 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: اشتباه بازیکنان در این شرایط دور از انتظار نیست

یواخیم لوو سرمربی آلمان بعد از تساوی 1-1 تیمش با اسپانیا گفت بازیکنان در شرایط کرونا در ریتم بازی نبودند و اشتباهات آنها دور از انتظار نبود.

لوو: اشتباه بازیکنان در این شرایط دور از انتظار نیست

به گزارش "ورزش سه"، آلمان و اسپانیا امشب در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا شهر اشتوتگارت در چارچوب رقابتهای لیگ ملتهای یوفا به مصاف هم رفتند. اولین بازی دو تیم در فصل جدید این رقابتها با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1524658

 

آلمانی ها ابتدا در دقیقه 51 با گلزنی تیمو ورنر از حریف پیش افتادند ولی در ثانیه آخر و در دقیقه 90+5 روی اشتباه آلمانی ها در آفساید گیری اسپانیا موفق شد توسط گایا گل تساوی را به ثمر برساند تا سه امتیاز از دست ژرمن ها در بیاید.

 

یواخیم لوو سرمربی آلمان در پایان بازی سر زدن اشتباه از بازیکنانش در شرایط کرونایی را قابل انتظار دانست و گفت:" نیمه اول از نظر تاکتیکی خیلی جذاب بود و هر دو تیم پرس از نزدیک دروازه حریف را به خوبی اجرا کردند. توپ دائم از مقابل یک دروازه به مقابل دروازه دیگر در انتقال بود. البته گل خوردن در ثانیه های پایانی ناراحت کننده است ولی بازیکنان در این شرایط در ریتم مناسب نیستند و سر زدن اشتباه از آنها دور از انتظار نیست".

 

1524659

 

لوو در ادامه درباره تصمیمش برای بازی دادن به رابین گوسنس که اولین بازی ملی خود را انجام داد گفت:" گوسنس چند روزی است با تیم ملی تمرین می کند. جا افتادن در ترکیب تیم ملی همیشه ساده نیست ولی او جوان فعالی است و آینده خوبی دارد. گوسنس امروز فعال ظاهر شد و نشان داد در پاسکاری چه تکنیک بالایی دارد. من از او کاملا راضی هستم".

 

 

دیدگاه‌ها