کد خبر : 1705874 | 14 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 40.5K بازدید | 1 دیدگاه

راموس: چهره واقعی اسپانیا را امشب دیدید

سرخیو راموس می‌گوید اسپانیا با جنگیدن تا آخرین لحظه در بازی مقابل آلمان و تبدیل شکست به تساوی چهره واقعی خود را نشان داد و ثابت کرد تیمی بی انگیزه نیست.

راموس: چهره واقعی اسپانیا را امشب دیدید

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در اولین شب فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا به آلمان رفته بود تا با آلمان دیدار کند. دیداری که هر چند با عقب افتادن اسپانیا در نیمه های بازی همراه بود ولی در نهایت با گلی که در دقیقه 90+5 به ثمر رسید با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1524682

 

سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا در پایان بازی از روحیه جنگاوری و انگیزه بالای تیمش مقابل آلمان تمجید کرد و همچنین گفت جوانها و بازیکنانی که در این بازی اولین نمایش خود را برای تیم ملی اسپانیا انجام دادند ثابت کردند فوتبال ملی اسپانیا نباید برای آینده نگرانی داشته باشد.

 

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " دیدید که ما هرگز امیدمان را از دست نمی دهیم. این تیم به خودش ایمان دارد و انگیزه‌اش بسیار بالا است. اگر آنها پیروزی می شدند نتیجه غیرمنصفانه بود و ما تا آخرین لحظه جنگیدیم تا انصاف برقرار شود".

 

1524683

 

کاپیتان اسپانیا در ادامه گفت: " تیم ما بعد از یک دوره دشوار از نظر بدنی خود واقعی اش را در بازی امشب نشان داد. ما عقب افتادیم و شرایط سختی داشتیم ولی با نظم و انضباط‌، با ایمان به خودمان و با عطش و انگیزه برای کشاندن بازی به تساوی جنگیدیم و در نهایت موفق شدیم".

 

 

دیدگاه‌ها