کد خبر : 1705905 | 14 شهریور 1399 ساعت 13:17 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آنتوان گریزمان به اخبار جدایی مسی

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا ابراز امیدواری کرد که لیونل مسی به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

واکنش آنتوان گریزمان به اخبار جدایی مسی

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که درخواست لیونل مسی برای جدایی از بارسلونا هواداران این تیم و به طور کلی دنیای فوتبال را شوکه کرد. با این حال باشگاه کاتالانی فوراً اعلام کرد که مسی تنها در صورتی می تواند بارسا را ترک کند که بند فسخ 700 میلیون یورویی اش پرداخته شده باشد؛ موضوعی که حالا جدایی مسی را به یک چالش بزرگ تبدیل کرده و به نظر می‌رسد که فوق ستاره آرژانتینی حداقل یک فصل دیگر در نوکمپ ماندگار خواهد بود.

 

هم تیمی فرانسوی لیونل مسی اما امیدوار است که او با وجود تمام شایعات در بارسلونا باقی بماند. آنتوان گریزمان در این باره گفت: " ما در تلاش هستیم که درباره این موضوع مطلع شویم اما این چیزی است که به مسی و باشگاه ارتباط دارد. ما فقط امیدوار هستیم که او در بارسلونا بماند.

 

من سعی می کنم روی تیم ملی متمرکز باشم و برای دو بازی بعدی به خوبی آماده شوم. ما فقط برخی چیزها درباره این مسئله شنیده ایم و بیشتر از آنها چیزی نمی دانیم."

 

 

1509018

 

 

این اظهارات گریزمان در حالی مطرح شده که خورخه مسی و جوزپ بارتومئو طی یکی دو روز گذشته جلساتی را با یکدیگر برگزار کرده اند و برخی رسانه‌های اسپانیایی و کاتالانی مدعی شدند که نتیجه مذاکرات به باقی ماندن لیونل مسی در جمع آبی اناری ها منجر شده است.

دیدگاه‌ها