کد خبر : 1706250 | 16 شهریور 1399 ساعت 11:45 | 33.6K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ به دنبال شکار بزرگ؛ گریزمان در آنفیلد؟

بعد از تغییر تصمیم ناگهانی مسی و ماندگار شدن او در بارسا آینده آنتوان گریزمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و سه باشگاه لیگ برتری قصد دارند از این فرصت برای جذب او اقدام کنند.

کلوپ به دنبال شکار بزرگ؛ گریزمان در آنفیلد؟

به گزارش "ورزش سه"، تغییر تصمیم ناگهانی مسی و ماندگار شدن او در بارسلونا بیش از هر کس دیگری به ضرر آنتوان گریزمان بوده. حالا که آینده او در این تیم با تردیدهای جدی مواجه است سه باشگاه بزرگ لیگ برتر انگلیس فرصت را غنیمت دانسته و در صددند هر چه سریعتر پیشنهادهای خود برای جذب ستاره فرانسوی را به دفتر باشگاه کاتالان ارسال کنند.

 

1525109

 

این سه باشگاه انگلیسی لیورپول، منچستریونایتد و آرسنال هستند. در کاتالونیا گفته می‌شود رونالد کومان که پیشتر هم درباره تغییر و تحول اساسی تیم بارسا صحبت کرده بود حالا که مسی را در اختیار دارد سعی می‌کند تیمش را طوری ارنج کند که بیشترین کمک در اختیار مسی قرار بگیرد. همچنین گفته می‌شود کومان مایل است بیشتر به ستاره‌های جوانی مثل آنسو فاتی یا عثمان دمبله میدان بدهد. اینها همه برای گریزمان خبرهای بدی است و ممکن است او را به فکر ترک بارسا بیندازد.

 

از مدتی پیش شایعاتی درباره علاقه لیورپول به گریزمان مطرح بود به خصوص به این خاطر که سبک پرسینگ تیم یورگن کلوپ با سبکی که اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه در دوران حضور گریزمان بازی می‌کرد شباهت زیادی دارد و کلوپ معتقد است گریزمان می‌تواند در تیمش به خوبی جا بیفتد.

 

1523477

 

از این گذشته شایعاتی درباره علاقه منچستریونایتد و آرسنال به مهاجم فرانسوی مطرح است و دیلی میل می‌گوید اگر لیورپول نتواند با بارسلونا به توافق برسد باید شانس‌های بعدی را از آن یونایتد و آرسنال دانست. باید دید آیا در مدت زمانی باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات آیا گریزمان واقعاً راهی لیگ برتر می‌شود و فصل آینده در اردوی سرخ لیورپول یا دو تیم سرخ دیگر انگلیسی بازی خواهد کرد؟

 

 

دیدگاه‌ها