کد خبر : 1705941 | 14 شهریور 1399 ساعت 15:25 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه او به سینه ما، ضربه به سینه کل ارکان فوتبال بود

روشنک: کمیته انضباطی درباره الهامی تصمیم می گیرد

مسئول برگزاری رقابت های جام حذفی اعلام کرد با گزارش هایی که درباره رفتار ساکت الهامی به کمیته انضباطی رفته تصمیم لازم درباره اش گرفته خواهد شد.

 روشنک: کمیته انضباطی درباره الهامی تصمیم می گیرد

امیرحسین روشنک در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برگزاری رقابت های جام حذفی و مسابقه فینال بیان کرد:خوشبختانه علیرغم همه مشکلات و محدودیت ها در برگزاری بازیها به لطف خدا توانستیم مسابقات را به پایان ببریم و در سخت ترین فصل فوتبال ایران قطار آخر را هم به مقصد برسانیم. هدف ما در ادامه دوباره مسابقات پس از شیوع ویروس کرونا فقط در این جهت بود که تیم ها حاصل تلاش و عملکرد یک ساله خود را  به نتیجه رسانده و به حق و جایگاه واقعی خودشان برسند.


وی ادامه داد: در این راه ما در کمیته مسابقات و بخش‌های مختلف سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال سختی ها و دشواری های زیادی را متحمل شدیم و با هجمه های فراوانی روبرو شدیم اما با تمرکز بر هدف خودمان از این مشکلات عبور کردیم تا مسابقات را به طور کامل به پایان برسانیم.


مسئول برگزاری جام حذفی همچنین گفت: در ارتباط با برگزاری بازی فینال جام حذفی هم باید عرض کنم، خوشبختانه با وجود همه محدودیت ها و دشواری ها خدا را شکر این بازی به شکل مناسبی برگزار شد و شاهد مراسم شایسته‌ای بودیم که جای تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان آن دارد. همچنین از کلیه مسئولان و عوامل استانی خراسان رضوی که در برگزاری بازی همکاری لازم را با ما داشتند به نوبه خودم سپاسگزاری می کنم.


روشنک درباره برخوردش با ساکت الهامی سرمربی تراکتور در جریان مسابقه فینال و اینکه الهامی او را با دست هل داد، تاکید کرد: من در آن صحنه جهت کمک به آرام شدن فضا و از سر گیری سریع تر ادامه مسابقه با توجه به شرایط بازی، وارد عمل شدم ولیکن ایشان که در ابتدا به شدت به قضاوت داور بازی معترض و به طور غیر قانونی به زمین مسابقه  ورود کرده بود، توسط داور از زمین بازی اخراج گردید ولیکن به دنبال آن به جای خروج از زمین مسابقه، با تشدید عصبانیت از سوی وی مواجه شدیم که ابتداً با دست به سینه داور، سپس با دو دست به سینه کمک داور مسابقه ضربه زد و وقتی بنده از ایشان به صورت کاملا محترمانه درخواست کردم زمین بازی را ترک نماید با دو دست به سینه من ضربه زد که تصاویر تلویزیونی کاملاً گویای عرایض بنده هست.

 

 

 

 


وی افزود: در این خصوص فقط به گفتن این مورد بسنده می کنم که ضربه ایشان به سینه داور، کمک داور و اینجانب که به عنوان مسئول برگزاری در آن صحنه حضور داشتم در واقع ضربه زدن به سینه کلیه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ بود نه صرفاً ضربه زدن به سینه ما که قصد اعمال و اجرای دقیق قوانین را داشتیم و امیدوارم با توجه به گزارشات مکتوب داور و ناظر مسابقه جناب آقای پور هادی کمیته های قضائی فدراسیون در این خصوص تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمایند که البته از این جهت خیال بنده آسوده است چراکه جناب آقای عبداللهی، از شخصیت‌های برجسته و با سابقه کمیته انضباطی به عنوان ناظر کمیته انضباطی در ورزشگاه حضور داشتند و خوشبختانه تمامی صحنه ها و اتفاقات بازی را از نزدیک مشاهده کردند. 


روشنک در پایان تاکید کرد: اعمال تنبیهات و جرایم انضباطی در این خصوص تنها پشتوانه داوران و مسئولان برگزاری مسابقه هست که سبب می‌شود ما در اجرای تمام و کمال قوانین در زمان برگزاری مسابقه از حاشیه امنیت برخوردار باشیم تا انشاالله دیگر شاهد چنین رفتارهای زشتی که میلیونها بیننده تلویزیونی آن را مشاهده می‌کنند نباشیم.

دیدگاه‌ها