کد خبر : 1706051 | 15 شهریور 1399 ساعت 10:42 | 26.1K بازدید | 1 دیدگاه

دستور سکوت به هزار تماشاگر فینال حذفی

تعداد حدودا 1000 تماشاگر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای تماشای دوئل استقلال و تراکتور حضور داشتند.

دستور سکوت به هزار تماشاگر فینال حذفی

به گزارش "ورزش سه" هنوز چگونگی ورود طرفداران به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد در دیدار فینال روشن نشده و سهیل مهدی در پاسخی عجیب به این مسئله اعلام کرد که حضور طرفداران باعث شور و نشاط در ورزشگاه‌ها می‌شود و این در حالی است که هواداران حاضر در دیدار استقلال و تراکتور بدون خرید هیچ‌گونه بلیطی به ورزشگاه رسیده بودند و در واقع باید گفت تماشاگران سفارش‌شده بودند!

 

اما عجیب‌تر از ورود آن‌ها به ورزشگاه، موضوع برخورد نیروی انتظامی با آن‌ها بود؛ در حالی‌که ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها ممنوع است، نیروی انتظامی از هواداران حاضر در ورزشگاه امام رضا(ع) خواسته بودند که در کمال سکوت و آرامش به تماشای بازی بپردازند و اگر سر و صدای زیادی را ایجاد کنند و یا به تشویق تیم خود بپردازند، از ورزشگاه اخراج می‌شوند!

 

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سکوهایی که تماشاگران در آن حضور داشتند نزدیک به باکس گزارشگر مسابقه بود و می‌توانست صدای تماشاگران به مخاطبان تلویزیونی به راحتی منتقل شود؛ جالب آن‌که این جایگاه در رصد دوربین‌های تلویزیونی هم نبود!

 

در روایتی میدانی خبرنگار "ورزش سه" از شرایط روی سکوهای ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: تعدادی از تماشاگرانی که آمده بودند بازی را تماشا کنند، به دلیل سر و صدا و شادی و تشویق تیم‌شان از سوی نیروی انتظامی از ورزشگاه بیرون رانده شدند تا این‌چنین با اعمال شاقه و در سکوت سایر تماشاگران مجبور به تماشای مسابقه شوند. حتی این تهدید هم به گوش می‌رسید که تشویق دسته جمعی می‌تواند باعث توقف بازی و تخلیه ورزشگاه از حدودا هزار تماشاگری شود که خود را برای تماشای دیدار فینال حذفی به ورزشگاه امام رضا(ع) رسانده بودند!

 

اتفاقی که تقریبا مشابه آن در فینال سال گذشته جام حذفی میان پرسپولیس و داماش رخ داد و باعث شد بازی با ساعاتی تاخیر از سر گرفته شود؛ البته که آنقدر لحظات پایانی دیدار استقلال و تراکتور شور و هیجان بازی بسیار بالا رفت که دیگر کنترل تماشاگران هم از دسترس خارج شده بود و آن‌ها نیز به شادی و تشویق تیم خود می‌پرداختند.

 

دیدگاه‌ها