کد خبر : 1706053 | 15 شهریور 1399 ساعت 10:48 | 54.9K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای مربی استقلال:

با روزبه قهرمان جام حذفی می‌شدیم (عکس)

در دیدار فینال جام حذفی غیبت روزبه چشمی ستاره کلیدی استقلال در خط دفاعی به خوبی مشهود بود و آن‌ها در فاز دفاعی ساماندهی مناسبی نداشتند.

با روزبه قهرمان جام حذفی می‌شدیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی برای چینش ارنج تیمش مقابل تراکتور در فینال جام حذفی تصمیم گرفت به ترکیب برنده دست نزند و همان ترکیب مقابل پرسپولیس را برای دیدار فینال هم به میدان فرستاد؛ سیستمی که در قلب دفاع آن، عارف غلامی و محمد دانشگر حضور داشتند. به مانند دربی اما خط دفاعی استقلال نتوانست شب خوبی را سپری کند و این‌بار آن‌ها با سه گل نقره داغ شدند. هر چند که اشتباهات حسینی در رقم خوردن گل‌ها مشهود بود اما خط دفاعی استقلال نیز بارها در مواجه با مهاجمان تراکتور ناکام بود.

 

به ویژه روی گل دوم اشتباه عارف غلامی در یارگیری با اشکان دژاگه باعث شد تا ضربه دژاگه آرام از کنار حسینی بگذرد و به درون دروازه استقلال برسد؛ دانشگر برخلاف دربی نتوانست در واپسین دقایق بازهم ناجی تیمش شود. نیاز به گل در لحظات پایانی مجیدی را وادار کرد که از مثلث میلیچ، زکی‌پور و غلامی در خط دفاعی استفاده کند و دانشگر را به خط حمله بفرستد اما برخلاف دیدار با پرسپولیس، جلو رفتن مدافع آبی‌ها ثمری نداشت و آن‌ها بازی را واگذار کردند.

 

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در واکنش به غیبت چشمی و عملکرد ضعیف خط دفاعی در دیدار مقابل تراکتور مدعی شده بود: اگر روزبه چشمی در میدان بود، ما می‌توانستیم فاتح جام حذفی شویم.

 

روزبه چشمی که به رغم کارنامه ضعیف دفاعی استقلال در طول فصل، یکی از بازیکنان خوبی استقلال محسوب می‌شود دیدار با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داد و از روی سکوها نظاره‌گر همبازیان خود بود؛ او در دیدار پنجشنبه شب مقابل تراکتور نیز گویا هنوز مصدومیتش برطرف نشده بود و تمام وقت بازی را از روی نیمکت تیم گذراند و حتی مجیدی ریسک بازی کوتاه مدت برای او را هم انجام نداد. اتفاقی که باعث شد تا رهبر دفاعی استقلال غایب بزرگ آبی‌ها در فینال جام حذفی تلقی شود و غیبت او برای این تیم به نوعی گران تمام شود.

 

دیدگاه‌ها