کد خبر : 1706092 | 15 شهریور 1399 ساعت 13:29 | 203.3K بازدید | 10 دیدگاه

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ:

فسخ مظاهری با تراکتور؛ عواقب پای خودش!

رشید مظاهری با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

فسخ مظاهری با تراکتور؛ عواقب پای خودش!

به گزارش "ورزش سه"، او یک بار هم چنین درخواستی را پس از نیمه نهایی جام حذفی داشت اما باتوجه به این که فصل فوتبالی هنوز برای تراکتور در جریان بود، تی تی ها با جدایی مظاهری مخالفت کردند و سازمان لیگ نیز فسخ قرارداد را بی اعتبار دانست. اما حالا پس از فینال جام حذفی، مظاهری توانست از تراکتور جدا شود.

 

دروازه بان شماره یک تراکتور با حضور در سازمان لیگ به همراه وکیلش قرارداد خود را با تیم سرخپوش تبریزی فسخ کرد و به صورت رسمی از این تیم جدا شد. این جدایی با فسخ یک طرفه قرارداد اتفاق افتاد و حالا احتمالا او باید منتظر شکایت تراکتور باشد. این خبری است که فریبرز محمودزاده در گفتگو با خبرنگار ما آن را تائید کرد و گفت: «آخرین باری که چنین اتفاقی افتاد برای سرلک و جعفری بود که کمیته تعیین وضعیت باشگاه مقصد و بازیکنان را محروم و جریمه کرد و سپس شهرخودرو با نساجی مذاکره داشت و محرومیت از بین رفت».

 

با فسخ قرارداد یک طرفه، مظاهری می‌تواند به تیم جدیدی ملحق شود اما خود او و تیم جدیدش باید تبعات حکم کمیته تعیین وضعیت که شاید محرومیت و جریمه ای نظیر شهرخودرو باشد را بپذیرند. اما به نظر می‌رسد این بار باتوجه به این که مظاهری تیم جدیدش را انتخاب نکرده، کمیته تعیین وضعیت زودتر وارد ماجرا شود و حکم بدهد.

 

همسر رشید مظاهری نیز با انتشار یک استوری از هواداران تراکتور خداحافظی کرده بود تا جدایی این بازیکن قطعی به نظر برسد. خود مظاهری هم اعلام کرده که به زودی در این باره صحبت خواهد کرد.

با جدایی رشید حالا تیم های مدعی رقابت سختی را برای جذب این دروازه بان آغاز می‌کنند اما نکته اصلی این است که جدایی وی پرماجرا و شاید پردردسر باشد و به یکی از اتفاقات جنجالی فصل نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها