کد خبر : 1706093 | 15 شهریور 1399 ساعت 13:33 | 98.8K بازدید | 5 دیدگاه

تمدید با بشار و علیپور؛ بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس اگر بتواند با علی علیپور و بشار رسن تمدید کند، احتمالا مهم ترین گام نقل و انتقالات تابستانی خود را برخواهد داشت.

تمدید با بشار و علیپور؛ بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرسپولیسی ها در بازار تابستانی نقل و انتقالات تاکنون برای هواداران این تیم قابل قبول نبوده است. باوجود جذب چهار بازیکن و توافق با میلاد سرلک، هواداران این تیم امیدوار بودند که ستاره های بیشتری جذب شوند و همچنین از جدایی عناصری چون مهدی ترابی جلوگیری شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا وضعیت علی علیپور و بشار رسن نیز مشخص نیست.

 

این دو که قراردادشان به پایان رسیده، آخر هفته گذشته مذاکراتی را به صورت مستقیم و غیرمستقیم با مدیران پرسپولیس داشتند اما هیچ گونه توافقی صورت نگرفت تا نگرانی طرفداران این تیم افزایش یابد. تمدید با علیپور و رسن از آن جایی اهمیت دارد که آن ها در سال های اخیر جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده اند و همچنین شاید جایگزینی در حد و اندازه شان در لیگ برتر موجود نباشد.

 

علیپور در این سال ها 72 گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و چهارمین گلزن تاریخ این باشگاه سرخپوش محسوب می‌شود. او در فصل گذشته 17 بار با پیراهن سرخ ها گلزنی کرد تا آقای گل این تیم باشد و بهترین گلزن داخلی فوتبال ایران نیز لقب گیرد اما حالا پیشنهادات چینی و پرتغالی، این ستاره 25 ساله را در آستانه جدایی قرار داده است. بازیکنانی که برای جانشینی علیپور نامشان مطرح شده، اگرچه کم و بیش عملکرد خوبی داشته اند اما هرگز استمرار علیپور را نداشتند و به همین خاطر پرسپولیسی ها ترجیح می‌دهند که با زوج آل کثیر - علیپور به استقبال لیگ بیستم بروند.

 

تمدید با بشار رسن در حالت عادی نیز اهمیت بالایی دارد اما حالا باتوجه به جدایی مهدی ترابی، اهمیت آن دو چندان شده است. رسن اگرچه به اندازه ترابی قدرت تمام کنندگی ندارد اما در آهنگ هجومی و نظم تیمی سرخ ها نقش پررنگی را ایفا می‌کند و بازیکنی پا به توپ محسوب می‌شود که نظیرش کمتر در تیم پرسپولیس بوده است.

 

بنابراین رسول پناه باید تمام انرژی خود را روی تمدید بلند مدت با این دو ستاره بگذارد و سپس به سراغ خریدهای بعدی برود؛ اقدامی که بدون تردید به قدرت پرسپولیس برای فصل آینده اضافه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها