کد خبر : 1706108 | 15 شهریور 1399 ساعت 14:58 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

شروط دشوار تارتار برای بازگشت به مسجدسلیمان

مهدی تارتار برای بازگشت به نفت مسجدسلیمان شروط دشواری تعیین کرده که بعید به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه قادر به انجامش باشند.

شروط دشوار تارتار برای بازگشت به مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته فوتبال ایران با هدایت مهدی تارتار نتایج فوق العاده‌ای به دست آورد. طلایی پوشان خوزستانی در لیگ برتر با کسب رتبه هشتم بهترین نتیجه تاریخ خود را کسب کردند و برای نخستین بار به جمع 4 تیم برتر جام حذفی رسیدند. 


این نتایج در حالی به دست آمد که نفت در طول مسابقات با مشکلات مالی و سخت‌افزاری بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد اما همین امر امان کادرفنی و بازیکنان را بریده بود.


در چنین شرایطی مسئولان نفت مسجدسلیمان به دنبال حفظ تارتار برای فصل آینده هستند. امروز نیز عطا الله بهادری عضو هیات مدیره باشگاه نفت خبر از مذاکره با تارتار برای ماندن در این تیم داده است. این در شرایطی است که سرمربی موفق نفتی ها شروطی تعیین کرده که بعید است مدیران باشگاه قادر به اجرایش باشند.


تارتار از مدیران باشگاه خواسته که در وهله اول همه بازیکنان کنونی نفت مسجدسلیمان حفظ شوند که با توجه به مشکلات مالی و طلبی که آنها دارند بعید است اجرایی شود. همین حالا نیز احمد الجبوری به شهرخودرو رفته و اولین بازیکن جدا شده لقب گرفته است. از طرف دیگر تارتار خواهان پرداخت همه مطالبات بازیکنان در فصل گذشته شده و اینکه مدیران باشگاه مبلغ قابل توجهی به عنوان بودجه فصل بعد تامین کنند که این مساله نیز با توجه عدم حمایت وزارت نفت از تیم های تحت پوشش خود امری تقریبا بعید است.


چیزی که مشخص است با توجه به محبوبیت تارتار نزد هواداران نفت مسجدسلیمان مسئولان باشگاه نیز تصمیم به حفظ این مربی گرفته‌اند اما شرایط مالی موجود و سختی‌های کار در این تیم باعث شده تا تارتار حاضر نشود به راحتی با این تیم ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها