کد خبر : 1706110 | 15 شهریور 1399 ساعت 15:01 | 89.8K بازدید | 9 دیدگاه

اگر یک صدم درصد احتمال جدایی ام باشد؛

شجاع: چند برابر حقوقم را می‌دهم و می‌روم!

خلیل زاده گفت: اگر قرار باشد از پرسپولیس بروم 12-13 میلیارد به این تیم می‌رسانم و می‌روم.

شجاع: چند برابر حقوقم را می‌دهم و می‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران پس از ترک باشگاه گفت: خدا را شکر بازیکنان خوبی به تیم آمده اند و امیدوارم بدانند که در چه تیمی حضور دارند؛ اینجا پرسپولیس، پرهوادارترین تیم آسیاست و اینجا هواداران برای تیم جان می‌دهند و امیدوارم برای تیم قهرمانی بیاورند.

 

مدافع سرخ ها در مورد علت حضورش در باشگاه گفت: سر بحث قراردادی آمدم باشگاه. من هیچ وقت بحث مالی نداشتم اما اگر یک درصد هم قرارداد به جدایی باشد پول خوبی به باشگاه می‌دهیم و جدا می‌شویم. هنوز چیزی مشخص نیست اما اگر بروم 12-13 میلیارد گیر پرسپولیس می‌آید. ما با دعای هواداران می‌رویم لیگ قهرمانان تا نتیجه خوبی کسب کنیم و چه بعد از آن باشیم و نباشیم، مهم پرسپولیس است. 

وی افزود: این درست نیست کسی که قرارداد دارد درخواست رقم بیشتری کند. الان من پیشنهاد دارم و باید 400 هزار دلار بدهم و جدا شوم. اگر بخواهم جدا شوم پول خوبی گیر باشگاه می‌آید و آن ها هم از پول قرارداد من 3-4 بازیکن خوب می‌خرند و امیدوارم انشالله هرچه خیر است پیش بیاید.

 

شجاع با اشاره به پست اینستاگرامی اش بعد از ناکامی استقلال عنوان کرد: تیکه نبود، ما چند سال قهرمان شدیم به خاطر دعا و تشویق هوادارانمان بود. هواداران در برد و باخت ما را حمایت کردند، یادم است یک بار به تیمی آسیایی باختیم و بعد از آن 100 هزار نفر ما را تشویق کردند و همان بود که باعث شد به فینال آسیا برسیم. ما برای پول بازی نکردیم در این 4 سال و الان هم قرارداد دارم و به خاطر پیشنهاد به باشگاه آمدم و اگر یک صدم جدا شوم، 12-13 میلیارد پول گیر باشگاه می‌آید. یعنی هرچه در این چند سال گرفتم را چند برابرش را می‌دهم و می‌روم.

 

خلیل زاده در پایان صحبت هایش در مورد ترابی گفت: ترابی در قهرمانی ما سهیم بود و برایش آرزوی موفقیت در قطر دارم. او دلایل خودش را دارد و مردم نمی‌توانند خودشان را جای ترابی بگذارند. همیشه من و ترابی و.. می‌آیند و می‌روند این پرسپولیس و هوادارانش هستند که می‌مانند.

دیدگاه‌ها