کد خبر : 1706161 | 15 شهریور 1399 ساعت 18:25 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف میهایلوویچ؛ به این دلیل به کرونا مبتلا شدم

سینیشا میهایلوویچ، که چندی پیش به ویروس کرونا مبتلا شد حالا درباره علت ابتلایش صحبت کرده است.

اعتراف میهایلوویچ؛ به این دلیل به کرونا مبتلا شدم

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که باشگاه بولونیا با انتشار بیانیه ای خبر ابتلای سینیشا میهایلوویچ به بیماری کووید19 را تایید کرد. سرمربی صرب که نزدیک به دو سال است با بیماری سرطان دست به گریبان است، به ویروس کرونا مبتلا شد و تحت قرنطینه قرار گرفته است.

 

وقتی مشخص شد که میهایلوویچ به کرونا مبتلا شده نگرانی های زیادی در رابطه با او به وجود آمد چرا که این بیماری می توانست برای او با توجه به مریضی قبلی اش، از خطر دو چندانی برخوردار باشد. با این حال سرمربی بولونیا حالا روزهای پایانی قرنطینه اش را پشت سر می‌گذارد.

 

 

1514417

 

 

میهایلوویچ اکنون اعتراف کرد که به چه دلیل به ویروس کرونا مبتلا شده است. او در این باره گفت: " من کاری انجام ندادم که قرار بوده باشد آن را انجام ندهم و دیدن این همه انتقاد از من و خانواده ام ناامیدکننده بود. تمام قوانین را رعایت کردم و هر کاری که قرار بود هنگام تعطیلات انجام دهم، انجام دادم. متأسفانه، باشگاه های شبانه باز بودند و من نمی توانستم به فرزندانم اجازه رفتن به آنجا را ندهم.

 

فکر می‌کنم که امکان دارد یکی از فرزندانم باعث ابتلای من به ویروس کرونا شده باشد زیرا در ابتدا تست او مثبت بود اما بعداً منفی شد. آنچه مرا آزار می دهد این است که برای دومین سال متوالی نمی‌توانم در تمرینات پیش‌فصل شرکت کنم. البته توجه داشته باشید شاگردانم حتی بدون من عملکرد بهتری از خود ارائه داده اند."

دیدگاه‌ها