کد خبر : 1706186 | 15 شهریور 1399 ساعت 20:59 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

یوواخیم لوو: سوئیس مثل اسپانیا بازی می کند

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد انتقال ستاره های جوان این کشور به چلسی صحبت کرده است.

یوواخیم لوو: سوئیس مثل اسپانیا بازی می کند


به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتس و تیمو ورنر، دو ستاره آلمان و جوان تیم های لورکوزن و لایپزیش در هفته های اخیر با چلسی به توافق رسیده اند و فصل بعد در لیگ برتر توپ خواهند زد. یوواخیم لوو در نشست خبری دیدار فردای آلمان برابر سوئیس در لیگ ملت های اروپا، به بررسی جنبه های مختلف کوچ ستاره های جوان آلمان به خارج از کشور پرداخت.

 

1354070

 

یوواخیم لوو گفت: "وقتی استعدادهای بزرگی مانند کای هاورتس دیگر در بوندس لیگا نباشند از نظر من نکته ای منفی رخ داده است. اما نکات مثبت نیز وجود دارد و شخصیت خود بازیکن در خارج از کشور پیشرفت می کند. فکر می کنم اگر کای و تیمو گام بعدی را در چلسی برداشته و پیشرفت کنند به ما کمک خواهد کرد.

 

برند لنو از فردا در ترکیب آغازین تیم ملی آلمان مقابل سوئیس خواهد داشت و مصدومیت او به طور کامل برطرف شده است. همه بازیکنان به جز کای هاورتز که دیروز برای تکمیل انتقالش به چلسی اردو را ترک کرد، برای بازی فردا در دسترس هستند. سوئیس از سال 2014 پیشرفت زیادی داشته آنها بازیکنان خوبی در بوندس لیگا و انگلیس دارند. من از نظر سبک بازی تشابهاتی بین سوئیس و اسپانیا می بینم.

 

شرایط جولیان دراکسلر؟ من یک مکالمه طولانی با او داشتم. برای جولیان مهم است که هفته به هفته در سطح باشگاهی بازی کند، اما من نمی دانم برنامه او در  پاریس چگونه خواهد بود."

دیدگاه‌ها