کد خبر : 1706188 | 15 شهریور 1399 ساعت 21:38 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لروی سانه: انتقادات را نخوانده ام، اما قبول!

لروی سانه، وینگر تیم ملی آلمان از بازگشت به ترکیب ژرمن ها ابراز رضایت کرده است.

لروی سانه: انتقادات را نخوانده ام، اما قبول!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری کردن مصدومیتی طولانی و یک سال دوری از میادین، لروی سانه در دیدار تیم ملی آلمان مقابل اسپانیا به میدان رفته و عملکرد قابل قبولی ارائه داد. حالا و در آستانه بازی فردا شب مانشافت مقابل سوئیس در لیگ ملت های اروپا، لروی سانه در نشست خبری حاضر شده و در مورد شرایط خودش و تساوی مقابل لاروخا صحبت کرده است.

 

لروی سانه گفت: "انتقادات مهمت شول از ضعف زبان بدن من؟ این مصاحبه را نخوانده ام. اما با توجه به اینکه یک سال بازی نکرده ام ، مشخص است که شرایط کمی دشوار شود من نیز اذیت می شوم، اما به هر حال انتقادات مهمت شول را می پذیرم.

 

1525024

 

تساوی دیرهنگام مقابل اسپانیا؟ دریافت گلهای دیرهنگام همیشه بسیار آزار دهنده است. من فکر می کنم تیم می تواند با سه دفاع عملکرد موفقی ارائه دهد همه ما در سطح بالایی بازی می کنیم. در سطح باشگاهی، همه ما با سیستم های مختلفی بازی می کنیم. اما اینجا همه بازیکنان خیلی خوب کنار هم حضور یافته اند و باید ریتم بازی هایمان را به گذشته بازگردانیم.

 

من احساس خوبی دارم و از بازگشت به زمین خوشحالم. از عملکردم مقابل اسپانیا رضایت دارم، البته هنوز ریتم بازی ام به طور کامل ایجاد نشده است. در مورد فردا نیز لحظاتی قبل بعد از بازی به یوواخیم لوو اطلاع می دهم که می توانم بازی کنم یا خیر. (می خندد)."

دیدگاه‌ها