کد خبر : 1706230 | 16 شهریور 1399 ساعت 10:20 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستایش بلژیک به خاطر پیروزی در غیاب سه ستاره بزرگ

سرمربی بلژیک، بازیکنان این تیم را تحسین کرد که بدون حضور سه ستاره اصلی بلژیک، دی بروین، هازارد و کورتوا موفق شدند دانمارک را در لیگ ملت‌های یوفا شکست دهند.

ستایش بلژیک به خاطر پیروزی در غیاب سه ستاره بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک دیشب در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا به دانمارک رفت تا مقابل تیم ملی این کشور قرار بگیرد. بلژیکی‌ها با اینکه در این مسابقه سه ستاره اصلی خود کوین دی بروین، ادن هازارد و تیبو کورتوا را در اختیار نداشتند با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیدند تا یازدهمین پیروزی پیاپی خود را ثبت کنند.

 

1525080

 

دی بروین و کورتوا برای این بازی اصلاً به دانمارک سفر نکرده بودند و ادن هازارد هم در طول بازی روی نیمکت نشسته بود. اما بلژیک که بعد از 10 ماه وقفه از آخرین بازی خود به میدان رفته بود با گلهای جیسون دنایر و دریس مرتنز موفق شد دانمارک را 2-0 شکست دهد.

 

مارتینز سرمربی بلژیک در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " ما که 10 ماه بود با هم بازی نکرده بودیم باید ریتم مناسب را پیدا می‌کردیم. با وجود همه مشکلات موفق شدیم حریف را بارها تهدید کنیم و یک گل خوب هم زدیم. ما تا پایان بازی شرایط خوب‌مان را حفظ کردیم و من از عملکرد تیم واقعاً راضی و خوشحالم".

 

1525081

 

سرمربی بلژیک در ادامه گفت: " امروز بازیکنانی مثل دی بروین، هازارد و کورتوا برای ما بازی نکردند ولی تیم نشان داد در هر شرایطی پیروز شدن را بلد است. این واقعاً عالی است".

 

 

 

دیدگاه‌ها