کد خبر : 1706233 | 16 شهریور 1399 ساعت 10:39 | 60.6K بازدید | 1 دیدگاه

تذکر به رونالدو؛ باید ماسک بزنی کریس!(عکس)

کریستیانو رونالدو که دیشب به دلیل عفونت انگشت پا، دیدار پرتغال و کرواسی را از روی سکوها تماشا می کرد به دلیل عدم استفاده از ماسک با انتقاد مواجه شده است.

تذکر به رونالدو؛ باید ماسک بزنی کریس!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در اولین بازی خود در این فصل لیگ ملت‌های یوفا در خانه به مصاف کرواسی رفت و موفق شد این تیم را 4-1 شکست دهد. یکی از اتفاقات مهم این بازی عدم حضور کریستیانو رونالدو در میدان بود. رونالدو به دلیل عفونت انگشت پا که گفته می‌شد ناشی از نیش زنبور بوده نتوانست وارد زمین شود و بازی تیمش را از روی سکوها دنبال کرد.

 

اما تصاویر رونالدو بر روی سکوهای ورزشگاه که در آنها کریستیانو ماسک تنفسی بر صورت ندارد باعث شده از او انتقادهایی انجام شود.

 

1525086

 

در جریان بازی حتی تصاویر تلویزیونی نشان داد که مسئولین ورزشگاه به سمت رونالدو رفته و به او یادآوری می کنند که باید بر اساس پروتکل‌های کرونا ماسک تنفسی به صورت بزند.

 

رونالدو که مشخص بود از این تذکر چندان خوشحال نیست با اینحال به سرعت از دستور مسئولین ورزشگاه تبعیت کرده و با به صورت زدن ماسک تنفسی به تماشای ادامه مسابقه نشست.

 

1525087

یکی از مسئولین ورزشگاه به رونالدو برای استفاده از ماسک تذکر می دهد

 

بازی بعدی پرتغال در این رقابتها روز سه شنبه در مقابل سوئد خواهد بود ولی صحبتهای سانتوس سرمربی پرتغال که بعد از بازی دیشب گفت ممکن است رونالدو به خاطر عفونت انگشت پا حتی در مقابل سوئد بازی نکند هواداران رونالدو را نگران کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها