کد خبر : 1706285 | 16 شهریور 1399 ساعت 13:45 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

با خرید وزیری‌پناه از شهرداری بم؛

جمع آقای گل‌ها در هوادار جمع شد!

تیم هوادار تهران فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانه را آغاز کرده و در اولین گام بهترین مهاجم فصل لیگ دسته دوم فوتبال ایران را به خدمت گرفت.

به گزارش "ورزش سه" پس از آن‌که با نظر رضا عنایتی 15 بازیکن هوادار قراردادشان تمدید شد، آن‌ها فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانه را آغاز کردند و به دنبال تقویت خود برای شرکت در مسابقات لیگ یک هستند؛ اولین بازیکن مدنظر رضا عنایتی که خود آقای گل ادوار لیگ برتر است، آقای لیگ رقابت‌های لیگ دسته دوم بود. علی وزیر پناه ستاره پیشین شهرداری بم که فصل گذشته توانست با 15 گل کفش طلای لیگ دسته دوم را برای خود به ارمغان آورد، دقایقی قبل با حضور در باشگاه هوادار قرارداد خود با این تیم را به امضا رساند.

 

جالب آن‌که حمید کاظمی مهاجم هوادار هم آقای رقابت‌های لیگ یک است تا این‌چنین دو گلزن برتر لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فوتبال ایران در تیم هوادار حضور داشته باشند و سکان هدایت این تیم نیز در اختیار رضا عنایتی آقای گل ادوار لیگ برتر است تا جمع آقای‌گل‌ها در هوادار جمع شود.

 

خرید دیگر امروز هوادار هم رضا مغانلو بازیکن پیشین استقلال تهران بود که با عقد قراردادی رسمی به عنوان سهمیه زیر بیست و سه سال به این تیم پیوست.

 

1525168

 

1525169

دیدگاه‌ها