کد خبر : 1706342 | 16 شهریور 1399 ساعت 17:20 | 55.2K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت زلاتان از نیمکت نشینی ستاره یووه! (عکس)

غیبت دژان کولوسفسکی، ستاره سوئدی در ترکیب این تیم برابر فرانسه جنجال ساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رفت ستاره 20 ساله و جدید یوونتوس در بازی شب گذشته سوئد در لیگ ملت های اروپا برابر فرانسه در ترکیب ثابت باشد، اما او نیمکت نشین بود و فقط در 20 دقیقه پایانی در جریان شکست ناامیدکننده خانگی برابر فرانسه به زمین آمد. این تصمیم باعث ناراحتی زلاتان، ستاره سابق تیم ملی سوئدد و واکنش او در توئیتر هم شد.

 

1525224

 

خود دژان کولوسفسکی نیز به نظر از این تصمیم شوکه شده است. او بعد از بازی به خبرنگاران گفت: "من فکر می کنم این اتفاقی عجیب بود، اما من باید به تصمیم احترام می گذاشتم. من امیدوار بودم که شرایط مسابقه را تغییر دهم، اما صادقانه از ترکیب ابتدایی شوکه شدم، زیرا در تمرینات احساس خیلی خوبی داشتم. فقط امیدوارم که در مسابقه بعدی از ابتدا در ترکیب باشم، اما واقعا نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

البته جان اندرسون، سرمربی سوئد در کنفرانس مطبوعاتی از سوال در مورد غیبت کولوسفسکی عصبانی شد و گفت: "خواهیم دید که آیا او روز سه شنبه بیشتر بازی می کند یا خیر. او از خصوصیات فوق العاده ای برخوردار است و در نهایت به بازیکنی محوری تبدیل خواهد شد. حالا آیا می توانیم در مورد کسانی صحبت کنیم که بازی کرده و عملکرد خوبی داشته اند."

 

زلاتان در توئیتر خود نوشته بود: "این یک شوخی کامل است! بیشتر ثابت شد که افراد بی کفایت و در جایگاه های اشتباه فوتبال سوئد را خفه می کنند."

 

1525224

 

دیدگاه‌ها