کد خبر : 1706396 | 16 شهریور 1399 ساعت 20:08 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات قابل حل شدن نبود؛

جدایی معبودی از ماشین‌سازی

کاپیتان ماشین‌سازی از مذاکرات بی‌نتیجه با مدیران این باشگاه و جدایی خود از ماشین سازی خبر داد.

جدایی معبودی از ماشین‌سازی

به گزارش "ورزش سه"؛ عزیز معبودی درخصوص وضعیت تیم آینده‌اش به خبرنگار ما گفت: من سال‌های خوبی را در تبریز داشتم و علاقه زیادی به ماندن در این شهر داشتم ولی شرایط برای ماندن مهیا نبود و مجبور به جدایی از ماشین‌سازی هستم.

 

او درباره قراردادش با ماشین‌سازی گفت: من قرارداد سه ساله با گسترش فولاد داشتم که سال گذشته به ماشین تبدیل شد و دو سال هم در ماشین بودم و قراردادم در پایان فصل به پایان رسیده و هیچ تعهدی به این باشگاه ندارم؛ مدیر برنامه‌هایم با چند باشگاه لیگ برتری مذاکراتی را داشته که احتمالا تا یک هفته آتی تیم جدیدم مشخص خواهد شد.

 

کاپیتان ماشین‌سازی پیرامون دلایل عدم تمدید قراردادش با این باشگاه ابراز کرد: من با مدیران باشگاه چندین بار صحبت کردم و آنها قول حل مشکلات را می‌دادند ولی مسائل مطرح شده قابل حل نبود و با تغییراتی که جدیدا در مالکیت آن بوجود آمده، تغییراتی نیز در سیاست کلان به‌وجود آمده که مانعی برای ماندنم در تبریز بود.

 

معبودی در پایان از هواداران ماشین خداحافظی کرد و گفت: مردم آذربایجان و تبریز همیشه به فوتبال و فوتبالیست‌ها بها داده‌اند و احترام ما را نگه داشتند. من خیلی تلاش کردم کارم را در تبریز ادامه دهم ولی با شرایط جدید باشگاه توافقی حاصل نشد و با احترام و معذرت‌خواهی از تمام هواداران ماشین‌سازی و مردم تبریز، جدایی من از این تیم در شرایط موجود قطعی است.

دیدگاه‌ها