کد خبر : 1706448 | 17 شهریور 1399 ساعت 08:33 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

تراکتور سوگیتا را به تبریز برنمی‌گرداند

مدیرعامل تراکتور اعلام کرد که آن ها موافق جدایی قطعی سوگیتا هستند.

تراکتور سوگیتا را به تبریز برنمی‌گرداند

به گزارش ورزش سه، فصل جدید برای تراکتور در حالی آغاز خواهد شد که قانون منع خرید بازیکن و مربی خارجی، آن ها را در موقعیت خاصی قرار داده است. فصل گذشته تی‌تی‌ها بازیکنانی چون فورچونه، سوگیتا، میمبلا، حمزاوی عکاشه و... را در اختیار داشتند اما تا پایان لیگ نوزدهم همگی از تراکتور جدا شدند و این تیم تهی از یار خارجی وارد پنجره تابستانی شد.

 

در شرایطی که پرسپولیس با بشار رسن تمدید کرد و استقلال به دنبال حفظ شیخ دیاباته است، تراکتوری ها نه امکان حفظ خارجی های خود را دارند و نه علاقه ای به این موضوع نشان می‌دهند. میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور در این باره گفته است: سوگیتا در اواسط فصل دچار مصدومیت شد و فقط می‌توانست در دو سه بازی پایانی فصل ما را همراهی کند و برای جبران ضرر و زیان مالی، رضایت انتقال قرضی او را به تیم‌های دیگر دادیم. البته باشگاه کنونی وی، درخواست صدور رضایت دائمی را از ما کرده و به احتمال زیاد، با نظر هیئت مدیره باشگاه، با این درخواست موافقت کنیم.

 

سهرابی درباره وضعیت میمبلا هم توضیح داد: میمبلا هم با توجه به مشکلاتی که بعد از کرونا برایش رخ داد، صلاح دیدیم که برای این‌که ضرر و زیان مالی زیادی متحمل نشویم، رضایت جدایی او را صادر کنیم.

 

با این حساب تراکتور پس از سال ها با ترکیب کامل از بازیکنان ایرانی وارد فصل می‌شود و باید دید کدام بازیکنان توسط زنوزی خریداری خواهند شد.

دیدگاه‌ها