کد خبر : 1706456 | 17 شهریور 1399 ساعت 09:40 | 35.3K بازدید | 2 دیدگاه

انریکه: آنسو فاتی بزرگترین گنج اسپانیا است

لوئیس انریکه بعد از پیروزی اسپانیا مقابل اوکراین از آنسو فاتی پدیده جوان تیمش ستایش کرد که در این بازی اولین گل ملی خود را زد و موفق به رکوردشکنی شد.

انریکه: آنسو فاتی بزرگترین گنج اسپانیا است

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در دومین بازی از مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا در خانه خود میزبان اوکراین بود. لاروخا که در بازی اول با آلمان به تساوی 1-1 رسیده بود در بازی دیشب اوکراین را 4-0 شکست داد تا با 4 امتیاز در صدر گروه D قرار بگیرد. دو گل اسپانیا توسط سرخیو راموس و دو گل دیگر توسط آنسو فاتی و فران تورس در استادیوم آلفردو دی استفانو به ثمر رسید.

 

1525351

 

لوئیس انریکه در پایان بازی به ستایش از آنسو فاتی پدیده جوان اسپانیا پرداخت که در این بازی هم گل ملی اول خود را در 17سالگی به ثمر رساند و هم موفق به رکوردشکنی شد. فاتی که برای اولین بار فیکس تیم ملی شده بود با گلی که زد نامش را به عنوان جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا در کتابهای رکورد ثبت کرد.

 

1525353

 

انریکه در پایان بازی گفت: " ما وقتی ارنج تیم را انتخاب می کنیم به سن و سال نگاه نمی کنیم. معنی این حرف این نیست که آنسو فاتی در آینده بازی های بد نخواهد داشت و گاهی اشتباه نخواهد کرد. این هم بخشی از فرایند یادگیری است. ولی اعتماد به نفس آنسو فاتی عادی نیست و واقعاً غیرعادی و فوق العاده است. آنسو خیلی خوشحال است و البته حق هم دارد. او فقط 17سال سن دارد ولی اینقدر پخته است و در دومین بازی ملی اش آنقدر اعتماد به نفس دارد که چنین کارهایی بکند".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها