کد خبر : 1706468 | 17 شهریور 1399 ساعت 10:54 | 21.5K بازدید | 6 دیدگاه

در کنار آبی ها برای آلومینیوم

خطیبی و ادامه ماجراجویی؛ اینبار در اراک

اقامت رسول خطیبی در هتل آزادی تهران جایی که اینروزها آبی ها در آنجا رفت و آمد زیادی می کنند و مقرر قرارهای استقلالی ها برای قرارداد است، منجر شد شایعه حضور رسول خطیبی هم در استقلال مطرح شود.

خطیبی و ادامه ماجراجویی؛ اینبار در اراک

به گزارش "ورزش سه"، اما رسول خطیبی به جای موج سواری روی خبری که فضای مجازی منتشر کرده بود خیلی زود با بارگذاری پیامی در استوری اش این خبر را تکذیب  و گفت هیچ پیشنهادی از استقلال نداشته و حضور او در راس کادر فنی تیم آبی فقط یک شایعه است. رسول خطیبی در هتل آزادی تهران روزهای متمادی است که همسایه آبی ها است اما او برای بستن یک تیم خوب برای آلومینیوم اراک تلاش می کند و در روزهای اخیر ملاقات های متعددی با بازیکنان لیگ برتری داشته و قرارداد هایی هم بسته که اخبارش به بیرون درز پیدا نکرده است.

 

رسول که در زمره مربیان جوان فوتبال کشور به شمار می رود یک کارنامه فوق العاده از خود به جا گذاشته؛ هدایت سه تیم دسته اولی به لیگ برتر. بی تعارف این یک کارنامه فوق العاده است به خصوص که در فصول اخیر حتی مربیان لیگ برتری سرشناس بعداز حضور در تیم های دسته اولی نتوانستند تیم های تحت هدایت خود را به لیگ برتر رهنمون کنند. آنهم فقط برای یک بار. او بعد از پایان دادن به حسرت نزدیک به دو دهه ای اراکی ها برای حضور در لیگ برتر حالا به دنبال بستن یک تیم خوب و ادامه ماجرا جویی در لیگ برتر است. ماجراجویی که فصل گذشته با ماشین سازی آغاز شد. ماشین سازی در نیم فصل نخست با هدایت رسول خطیبی بازی های چشم نوازی در برابر مدعیان به نمایش می گذاشت. رسول در تهران استقلال را برد. در تبریز تراکتور را شکست داد و شاید اگر در ماشین سازی می ماند در پایان فصل به همراه تیمش سودای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان می داشت. رسول خطیبی با تیمی اینگونه نتیجه می گرفت که بعد از جدایی اش اصلا نتوانست به بازی های درخشان و نتایج خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و در نیم فصل دوم تیم انتهای جدول بود.(البته بعد از حضور هومن افاضلی در ماشین سازی که در هفته های پایانی رخ داد این تیم توانست با ارایه بازی های خوب و کسب امتیازات لازم از جمله شکست ذوب آهن در اصفهان در جدول بازی ها باقی بماند و بیشتر شکست های ماشین سازی در زمان مربیگری احد شیخ لاری در کارنامه این تیم ثبت شد.)

 

البته که آلومینیوم در اولین فصل حضور در لیگ برتر بیشتر باید به دنبال کسب تجربه باشد تا بلند پروازی به این دلیل که در لیگ برتر نوپایی است و برای تبدیل شدن به یک تیم حرفه ای نیاز به زمان دارد؛ اما بدون شک می تواند خرسند از حضور رسول خطیبی باشد به این خاطر که این مربی جوان نشان داده استراتژی اش در فوتبال موفقیت است و از همه مهمتر از رویارویی با تیم های بزرگ هراس ندارد و در بیشتر بازی ها تیمش را برای پیروزی ارنج می کند. حضور آلومینیوم اراک با رسول خطیبی می تواند یکی از جذابیت های فصل پیش رو باشد.

دیدگاه‌ها