کد خبر : 1706472 | 17 شهریور 1399 ساعت 11:20 | 71.9K بازدید | 4 دیدگاه

دخیا با اشتباه راموس، کاپیتان اسپانیا شد (عکس)

دیشب در جریان پیروزی 4-0 اسپانیا مقابل اوکراین، اشتباه سرخیو راموس کاپیتان اول لاروخا در زمان بیرون رفتن از زمین باعث شد داوید دخیا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.

دخیا با اشتباه راموس، کاپیتان اسپانیا شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های یوفا در خانه به مصاف اوکراین رفت و با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید. یکی از اتفاقات جالب این بازی اما اهدای بازوبند کاپیتانی لاروخا توسط راموس به داوید دخیا بود؛ درحالیکه بازوبند در اصل باید به خسوس ناواس تعلق می‌گرفت.

 

1525368

 

در دقیقه 63 بازی سرخیو راموس کاپیتان اصلی اسپانیا که در این بازی دو گل هم زده بود تعویض شد تا جای خود را به اریک گارسیای جوان بدهد. راموس در زمان بیرون رفتن از زمین باید بازوبند کاپیتانی را به یکی از هم تیمی هایش تحویل می داد.

 

طبق قانون داخلی در تیم ملی اسپانیا وقتی کاپیتان اول از زمین بیرون می‌رود بازوبند باید توسط کسی به بازو بسته شود که بیشترین تعداد بازی ملی را دارد. یعنی دیشب طبق این قانون بازوبند بعد از راموس باید در اختیار خسوس ناواس قرار می‌گرفت که 44 بازی ملی در کارنامه داشت.

 

1525369

 

اما در عوض راموس بازوبند کاپیتانی را به داوید دخیا داد که 43 بازی ملی داشت یعنی یک بازی کمتر از خسوس ناواس.

 

خسوس ناواس ستاره سویا در پایان بازی گفت: " سرخیو که داشت از زمین بیرون می رفت من این مطلب را به او گفتم ولی سرخیو متوجه نشد. او وسط زمین بود و من در کناره زمین. امیدوارم دفعه بعدی دوباره شانس این را پیدا کنم که بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندم".

 

1525371

 

دخیا به این ترتیب با شانسی عجیب و غریب برای اولین بار بازوبند کاپیتانی لاروخا را به بازو بست. ستاره سویا حالا باید منتظر بماند تا دفعه بعدی که راموس به هر دلیلی در زمین حضور ندارد بازوبند کاپیتانی به او برسد.

 

 

 

دیدگاه‌ها