کد خبر : 1706489 | 17 شهریور 1399 ساعت 13:07 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبک لیختشتاینر! (عکس)

دیدار دو تیم ملی آلمان و سوئیس که دیشب در شهر بازل انجام شد با صحنه‌ای عجیب از استفان لیختشاینر ستاره سابق سوئیس همراه شد که فیلمبرداران آن را شکار کردند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی به سبک لیختشتاینر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه از زمان شروع مجدد مسابقات فوتبال در دوران اپیدمی کرونا همه بازی‌ها بدون تماشاچی و با رعایت پروتکل‌های خاص بهداشتی برگزار می‌شوند دیشب در شهر بازل سوئیس و در جریان دیدار دو تیم ملی آلمان و سوئیس، فیلمبرداران از یکی از ستاره های سابق سوئیسی صحنه ای شکار کردند که در نوع خود بسیار عجیب است.

 

آلمان و سوئیس دیشب در شهر بازل و در استادیوم سنت یاکوب به مصاف هم رفتند. این دومین بازی دو تیم در رقابتهای لیگ ملت‌های یوفا بود که با تساوی 1-1 به پایان رسید. دو تیم با این تساوی در رتبه های سوم و چهارم گروه 4 از لیگ A قرار گرفتند.

 

1525391

 

استفان لیختشتاینر ستاره سابق سوئیسی‌ها یکی از مهمانان ورزشگاه بود که بازی تیم ملی کشورش را از روی سکوها تماشا می‌کرد. لیختشاینر که این روزها در دوره‌های مربی گری شرکت می‌کند و ظاهراً قصد دارد به دنیای مربیان وارد شود این بازی را در حالی تماشا می‌کرد که دائماً مشغول نت برداری بود.

 

1525390

 

لیختشاینر طبق الزام پروتکل‌های بهداشتی بازی را با ماسک تنفسی بر روی صورتش تماشا می‌کرد. اما در یک لحظه که یک دوربین روی او زم بود لیختشاینر در حرکتی عجیب ماسک خود را پایین آورده و برای ورق زدن صفحات دفترچه یادداشت خود انگشتش را با زبانش خیس کرد. این صحنه برای بیننده ها در نوع خود بسیار جالب و عجیب بود.

دیدگاه‌ها