کد خبر : 1706550 | 17 شهریور 1399 ساعت 16:12 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتحادیه گلرهای ملی در سپاهان(عکس)!

دروازه‌بان سابق فوتبال ایران حالا در سپاهان تجربه جدیدی را در لیگ بیستم پشت سر خواهد گذاشت و به عنوان مربی کار خود را دنبال می‌کند.

به گزارش "ورزش سه" شاید مهم‌ خاطره‌ای که از رحمان احمدی در ذهن اهالی فوتبال به یادگار مانده است، در دیدار تاریخی ایران و کره جنوبی در راه صعود به جام جهانی 2014 برزیل است که او با درخشش خود در سئول یکی از ارکان اصلی ایران در راه صعود به جام جهانی بود و واکنش‌های استثنایی را از خود به یادگار گذاشت؛ او که تجربه چهار قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در جام حذفی را دارد، چراغ خاموش دستکش‌های خود را پس از فصلی ناموفق در پارس جنوبی جم آویخت و حالا پس یکسال دوری از مستطیل سبز، در نقشی جدید به فوتبال بازگشته است.

 

1525456

 

او به عنوان دستیار محرم نویدکیا قرار است در قامت مربی دروازه‌بان‌های سپاهان کارش را دنبال کند و ماموریت دارد تا پیام نیازمند که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رود و در لیگ نوزدهم نیز بیشترین کلین‌شیت را به ثبت رساند، مهیای حراست از دروازه تیم سپاهان و حتی رسیدن به پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال ایران کند.

 

رحمان احمدی و پیام نیازمند با آغاز تمرینات سپاهان، نخستین تجربه همکاری در کنار یکدیگر را آغاز کرده‌اند و امیدوارند در رقابت‌های آسیایی نیز بتوانند کارنامه موفقی را از خود به جای بگذراند و سپس در لیگ بیستم درخشان حاضر شوند.

 

1525457

دیدگاه‌ها