کد خبر : 1706569 | 17 شهریور 1399 ساعت 17:26 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

به عنوان آقای گل آذربایجان به دنبال تداوم حضورم در اروپا هستم

بابایی: برنامه ای برای ادامه فوتبالم در ایران ندارم

بازیکن ماشین سازی تبریز می گوید برنامه ای برای حضور در فوتبال ایران ندارد و می خواهد همچنان فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

بابایی: برنامه ای برای ادامه فوتبالم در ایران ندارم

پیمان بابایی مهاجم فصل گذشته تیم سومقاییت آذربایجان که با عنوان آقای گلی رقابت های لیگ برتر این کشور فصل را تمام کرد و این روزها در ایران به سرمی برد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درخصوص تصمیمش برای فصل آینده گفت: خدا را شکر با اینکه کرونا شرایط سختی را فراهم کرده بود، توانستم در دومین فصل حضورم در سومقاییت لیگ را با عنوان آقای گلی به پایان برسانم.


وی ادامه داد: من با توجه به قراردادی که با ماشین سازی دارم و به طور قرضی در سومقاییت بازی می کردم با پایان فصل به ایران برگشتم و منتظر هستم تا وضعیتم به زودی مشخص شود.


بابایی در پاسخ به این سوال که آیا بازهم به فوتبال آذربایجان بازخواهد گشت، گفت: سومقاییت خیلی علاقه مند بود که من را برای یک فصل دیگر در اختیار داشته باشد و حتی به دنبال این بود که در پلی آف لیگ اروپا از من استفاده کند اما باشگاه ماشین سازی با آن ها همکاری نکرد و در نهایت این تیم دو بازیکن ایرانی دیگر را به خدمت گرفت.
وی ادامه داد: خوشحالم که عملکرد خوبم به عنوان یک بازیکن ایرانی در فوتبال آذربایجان باعث شد که آنها بازهم به دنبال حضور بازیکنان ما در فوتبال این کشور باشند. با این حال من از تیم های دیگر این کشور و چند کشور اروپایی دیگر هم پیشنهاد دارم و به دنبال نهایی کردن کارها هستم تا بتوانم بازهم فوتبالم را در اروپا بازی کنم.


این بازیکن درخصوص اینکه گفته می شود به احتمال زیاد فصل آینده در تراکتور بازی خواهد کرد و در فضای مجازی او را بازیکن تیم قهرمان جام حذفی برای لیگ بیستم می دانند، گفت: در ابتدا بازهم جا دارد قهرمانی تراکتور را به همه مردم تبریز و همه آذری زبان های کشورم تبریک بگویم. در این خصوص باید بگویم که من بازیکن ماشین سازی هستم و هیچ صحبت و مذاکره ای درخصوص این موضوع نداشته ام. قطعا بازی کردن در تراکتور برای هر بازیکنی به خصوص برای من یک افتخار است اما فعلا برنامه ای برای بازی در ایران ندارم.


وی ادامه داد: منتظر هستم با تغییر مدیریتی باشگاه ماشین سازی، در جلسه ای برای ادامه فوتبالم در اروپا مذاکره داشته باشم و توافق جدیدی انجام بگیرد. شرایط من با گذشته کاملا فرق دارد و با توجه به عملکرد خوبم در فوتبال آذربایجان و کسب عنوان آقای گلی نمی خواهم شانس ادامه راهم در فوتبال اروپا را از دست بدهم.
بابایی افزود: همان طور که گفتم با اینکه پیشنهادهایی از داخل دارم و به مدیر برنامه هایم اعلام شده اما هیچ برنامه ای برای بازی در ایران ندارم و به دنبال ادامه مسیر فوتبالی ام در اروپا هستم. خوشبختانه آقای زنوزی یک مسیر خوب را در زندگی فوتبالی ام برای من باز کرد که امیدوارم بتوانم این راه را با همکاری باشگاه ماشین سازی ادامه دهم.


بابایی در پایان درخصوص اینکه آیا اسکوچیچ او را به تیم ملی دعوت خواهد کرد، گفت: به هرحال باید دید معیارهای ایشان برای انتخاب بازیکن چه خواهد بود اما من در این مدت تمام سعی خودم را کردم که در سومقاییت با یک نمایش خوب این شانس را برای خودم ایجاد کنم که افتخار پوشیدن لباس تیم ملی را به دست بیاورم.

دیدگاه‌ها