کد خبر : 1706575 | 17 شهریور 1399 ساعت 17:42 | 62K بازدید | 9 دیدگاه

الزام هیات مدیره به سعادتمند؛ فقط استراماچونی

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه وظیفه دادند تا هرطور شده آندره آ استراماچونی را راضی به حضور در این تیم کند.

الزام هیات مدیره به سعادتمند؛ فقط استراماچونی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه اعلام کرد که با آندره آ استراماچونی مذاکرات را شروع کردند و این مربی فصل بعد هدایت آبی ها را برعهده خواهد داشت. نکته مهم اما این است که سعادتمند قصد داشت در حال حاضر برای 4 بازی لیگ قهرمانان آسیا یک مربی سرشناس داخلی را به عنوان سرمربی انتخاب کند اما این موضوع در جلسه شب گذشته هیات مدیره وتو شد.


اعضای هیات مدیره استقلال شب گذشته با حضور مربیان ایرانی روی نیمکت مخالفت کردند و به همین خاطر از داخل جلسه با مجید نامجو مطلق تماس گرفتند تا موقتا او هدایت تیم را در بازی های آسیایی برعهده داشته باشد.


همچنین ماموریت بزرگی که به سعادتمند داده شده آوردن استراماچونی بعد از 4 بازی لیگ قهرمانان است. به عبارت بهتر سعادتمند موظف است هرطور شده بعد از این بازی ها سرمربی ایتالیایی را روی نیمکت آبی ها بنشاند و در غیر اینصورت ممکن است اتفاقات دیگر در امر مدیریت باشگاه رخ بدهد.


از این رو سعادتمند و معاونانش حالا تمام تمرکزشان را روی توافق نهایی با استراماچونی گذاشتند و باید دید طی دو هفته آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد. همچنین هیات مدیره باشگاه نیز قول دادند که موانع موجود را در مسیر آمدن استراماچونی برطرف کنند.

دیدگاه‌ها