کد خبر : 1706579 | 17 شهریور 1399 ساعت 18:02 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: می خواهم بیشتر در ترکیب اینتر قرار گیرم

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر مدعی شد رسیدن به ترکیب اصلی این تیم دشوار است.

اریکسن: می خواهم بیشتر در ترکیب اینتر قرار گیرم


به گزارش "ورزش سه"، در فصل زمستان و بعد از کش و قوس های فراوان بود که کریستن اریکسن از تاتنهام راهی اینتر شد، اما او به ندرت در ترکیب اصلی نراتزوری قرار گرفت و حالا حتی اخباری در مورد جدایی او نیز شنیده می شود. حالا کریستن اریکسن در مصاحبه ای مدعی شد علیرغم تمایل به بازی کردن بیشتر، به تصمیم سرمربی اینتر احترام می گذارد.

 

1525276

 

کریستن اریکسن گفت: "اگرچه علاقه دارم بیشتر در ترکیب اینتر قرار گرفته و کارهای بیشتری برای تیم انجام دهم، اما در نهایت این نظر سرمربی است که اهمیت دارد. ما در این فصل موفق به کسب امتیازات فوق العاده ای شدیم و از نظر تعداد گل و بسته نگه داشتن دروازه نیز بسیار خوب عمل کردیم که این پیشرفت بزرگی نسبت به گذشته بود. ما همچنین موفق شدیم به فینال لیگ اروپا راه یابیم که اینتر سالها بود به این موفقیت دست نیافته بود.

 

دشوار است که در بدو ورود بخواهید بیشتر بازی کرده و همیشه در ترکیب ثابت قرار گیرید، اما هر چه بیشتر این اتفاق رخ دهد می توانید خودتان را به اثبات برسانید. اما دوباره تکرار می کنم که بدیهی است که شما می توانستید عملکرد بهتری داشته باشید، اما در نهایت فکر می کنم وقتی تیم برنده می شود تغییر ترکیب و رسیدن به جمع بازیکنان اصلی دشوار است."

 

اریکسن در مورد مشکلات نژادپرستی در استادیوم ها در سالهای اخیر گفت: "همه ما باید از مبارزه با نژادپرستی حمایت کرده و اگر بتوانیم کمی بیشتر به این موضوع توجه کنیم، در این شرایط فکر می کنم می توانیم این مسئله را ریشه کن شود."

دیدگاه‌ها