کد خبر : 1706657 | 18 شهریور 1399 ساعت 01:57 | 230.4K بازدید | 59 دیدگاه

ترند اول شبکه اجتماعی فارسی(عکس)

طوفان در توییتر؛ استراماچونی را برگردانید!

هواداران استقلال در فضای مجازی با ارسال توئیت و پست هایی با مضمون بازگشت سرمربی پیشین این تیم، خواستار بازگشت استراماچونی هستند.

طوفان در توییتر؛ استراماچونی را برگردانید!

به گزارش "ورزش سه"، استراماچونی هنوز هم که هنوز است مطالبه هواداران استقلال است. با وجود گذشت 9 ماه از جدایی سرمربی ایتالیایی از جمع استقلالی ها، او از ذهن هواداران این تیم فراموش نشده و آنها خواستار بازگشت استراماچونی هستند.


با وجود اینکه مدت زمان حضور مرد ایتالیایی در استقلال خیلی کم بود، اما او در عمق قلب های هواداران آبیدل نفوذ کرده بود و گویی که این مربی جنتلمن، سالهاست که لباس آبی با دو ستاره را بر تن داشته است.


با اینکه فرهاد مجیدی در دوران بازیگری یکی از محبوبترین فوتبالیست های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود، اما حضور او به عنوان جانشینی استراماچونی با اقبال عمومی هواداران استقلال همراه نشد به نحوی که درجنگ میان او و سعادتمند، هواداران دلخوش به وعده مدیرعامل بودند تا که شاید استرا را بار دیگر بر روی نیمکت تیم بنشاند.


پس از کش و قوس فراوان و یک فصل فرسایشی و با شکست استقلال در فینال جام حذفی، بالاخره مجیدی با حاشیه های فراوان از جمع استقلالی ها جدا شد تا وضعیت نیمکت این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


جنگ داخلی استقلالی ها بین مدیرعامل و سرمربی، به قیمت از دست رفتن یک جام برای آبی ها تمام شد. هواداری که یک فصل پر فراز و نشیب را به امید کسب یک جام دنبال می کرد، با وجود از دست رفتن قهرمانی، خیلی کمتر از آنچه که تصور می شد، به مدیرعامل و مدیران تیم انتقاد کردند چرا که آنها وعده یک رویای شیرین را در سر می پروراندند و آن، بازگشت مرد پر از کاریزمای ایتالیایی است.

 

1525589


شاید اگر پای استراماچونی در میان نبود، به خاطر حواشی پیش آمده پس از دربی، اکنون احمد سعادتمند مورد شدیدترین هجمه ها قرار می گرفت و یا حتی همین الآن که این تیم در روند جذب بازیکنان جدید بسیار ضعیف عمل کرده، زیر شدیدترین انتقادها بود ولی همینکه پای استراماچونی درمیان است، باعث شده ضعف های مدیریتی او به چشم نیاید.


از دوشنبه شب بود که طوفان توئیتری هواداران استقلال به راه افتاد. تا لحظه درج این مطلب، بیش از 123 هزار توئیت در فضای توئیتر در حمایت از سرمربی ایتالیایی درج شده که مطالبه همه آنها یک چیز است: #استراماچونی_را_برگردانید

 

1525588


توئیت های فراوان هواداران استقلال در حمایت از سرمربی سابقشان باعث شده است که این هشتگ به ترند جهانی تبدیل شود. هر زمانی که توئیت هایی با یک هشتگ یکسان به تعداد فراوان درج شود، آن هشتگ اصطلاحا به یک ترند در تویئتر تبدیل می شود که اکنون مطالبه هواداران استقلال به بزرگترین ترند ایران در توئیتر تبدیل شده است.


باید دید این مطالبه حداکثری هواداران استقلال به گوش مدیران این تیم و مسئولین فدراسیون فوتبال خواهد رسید و راه برای بازگشت سرمربی محبوب هواداران استقلال باز خواهد شد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها