کد خبر : 1706692 | 18 شهریور 1399 ساعت 11:40 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

سال آینده رکورد خارق‌العاده‌ای را ثبت می‌کنم

فصیحی: امیدوارم سهمیه المپیک را بگیرم

سریع‌ترین بانوی دوومیدانی حال حاضر ایران ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ها و رکوردشکنی‌هایش در نهایت منجر به کسب سهمیه المپیک شود.

فصیحی: امیدوارم سهمیه المپیک را بگیرم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز نخست از مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر دوومیدانی بانوان عصر دیروز در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار شد و فرزانه فصیحی یکی از سه ورزشکاری بود که موفق شد رکورد باشگاهی را ارتقا بدهد و رقابت در ماده 100 متر را با زمان 11.68 متر به پایان برساند.

 

فرزانه فصیحی درباره عملکردش اظهار داشت: مرحله اول لیگ برتر دوومیدانی بانوان روز گذشته برگزار شد و من توانستم رکورد دوی 100 متر در رده باشگاهی را که هشت سال قبل ثبت شده بود، ارتقا بدهم که از این بابت خوشحالم. علی‌رغم بادی که در ورزشگاه آفتاب انقلاب وجود دارد، اما نتیجه نسبتاً خوبی گرفتم. هرچند که انتظار داشتم رکوردم بهتر از این باشد، اما بازهم خدا را شکر می‌کنم.

 

وی ادامه داد: شیوع ویروس کرونا زندگی همه ورزشکاران را مختل کرده است و این مسئله شامل حال من نیز می‌شود. در این دوران نه جایی برای تمرین بود و نه تجهیزاتی داشتم و همین موضوع باعث سخت‌تر شدن شرایط شد. با این وجود تا جایی که امکان داشت، اجازه ندادم از تمرینات دور بمانم و حتی روی چمن و آسفالت تمرین کردم.

 

1486496

 

بانوی دونده سرعت کشورمان عنوان کرد: به هر حال امسال و بعد از آن زمستان خیلی خوبی که پشت سر گذاشتم، شرایط  جسمانی‌ام خیلی خوب بود و اگر همان روند ادامه پیدا می‌کرد، قطعا رکورد خارق‌العاده ای ثبت می‌کردم که انشالله سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد.

 

فصیحی درباره رکوردشکنی‌ روز گذشته گفت: هر رکوردی برای هر دونده‌ای ارزشمند است، چون برای رسیدن به آن زحمت زیادی می‌کشد. این رکورد هم به همان اندازه برایم دوست‌داشتنی است. برنامه بعدی ام این است که مراحل مختلف لیگ دوومیدانی را با موفقیت پشت سر بگذارم و انشاالله باید خیلی زود آماده حضور در مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان شوم و بعد از آن نیز آماده کسب سهمیه المپیک خواهم شد. امیدوارم همه این تلاش‌ها و رکوردشکنی ها منجر به کسب سهمیه المپیک شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوست دارم رکورد ملی را جابه‌جا کنم و سپس نتیجه خوبی در مسابقات قهرمانی جهان بگیرم و صاحب سهمیه المپیک شوم. مقصدم انتها ندارد و همین که در مسیر پیشرفت باشم و رکوردهای خوبی به ثبت برسانم، بخشی از این مسیر رسیدن به هدف است.

دیدگاه‌ها