کد خبر : 1706799 | 18 شهریور 1399 ساعت 19:22 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

پوشیدن این شماره برایم معنای خاصی دارد

انصاری فرد: میراث شماره 11 را حفظ می کنم

قول اینکه او سنت و میراث پیراهن شماره 11 را تیم "آاک" حفظ کند از سوی کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی این تیم به هواداران داده شده است.

به گزارش"ورزش سه" کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی که تازه به تیم "آاک" یونان پیوسته با روزنامه " ORA TON SPOR" مصاحبه ای انجام داده و در آن از اشتیاق و انگیزه اش برای درخشش از آاک گفته است هرچند او تازه به این تیم پیوسته و برای هماهنگی بیشتر کمی زمان نیاز دارد.

 

 

1525721

 


انصاری فرد درباره شرایطش در آا ک گفت:" در آاک همه چیز تاکنون خارق العاده بوده است. قطعا مدتی به زمان نیز دارم تا با تاکتیک های تیم سازگار و هماهنگ شوم . من می خواهم هرچه سریعتر این تفاق بیفتد تا بتوانم به تیم کمک کنم."


او درباره علاقه آاک برای جذب او در سال 2017 هم گفت:" قبل از انتقال من به المپیاکوس علاقه آاک وجود داشت. من با مدیران تیم هم مذاکره کردم اما خب کارها پیش نرفت. اما از آن زمان من آاک را در ذهنم داشتم و همه می دانند این تیم چقدر بزرگ است. پوشیدن زرد و سیاه آاک برای هر فوتبالیستی افتخار است."

 

 

1525722

 


مهاجم ایرانی آاک که در این فصل شماره 11 را به تن می کند درباره میراث این پیراهن گفت:" می دانم که همه گلزنان بزرگ آاک پیراهن شماره 11 را پوشیده اند و این شماره برای من معنای خاصی دارد. سعی می کنم این مسئولیت را به خوبی انجام بدهم. به دوستان آاک قول می دهم که از پیراهن زرد و سیاه که به تن دارم به خوبی مراقبت کرده و ارزشش را بدانم."


انصاری فرد درباره احتمال بازی کردن آاک در ورزشگاه جدید گفت:" از بازی در ورزشگاه جدید خیلی هیجان زده ام. این فوق العاده است و واقعا نمی توانم صبر کنم که این استادیوم آماده شود."

دیدگاه‌ها