کد خبر : 1706896 | 19 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

سانتوس: پرتغال بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد

سرمربی پرتغال بعد از درخشش دیشب رونالدو به انتقادهای اخیر درباره حضور او در تیم ملی پاسخ داد و گفت یک تیم بدون حضور بهترین بازیکن دنیا نمی‌تواند تیم بهتری باشد.

سانتوس: پرتغال بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال دیشب در دومین بازی خود در فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا مهمان سوئد بود. پرتغالی ها در این بازی با درخشش کریستیانو رونالدو و دو گلی که به ثمر رساند موفق شدند حریف را 2-0 شکست داده و صدرنشین گروه شان شوند. رونالدو هم صد و یکمین گلی ملی خود را به ثمر رساند تا به رکورد تاریخی علی دایی در گلهای ملی نزدیک شود.

 

این در حالی بود که در روزهای اخیر و متعاقب پیروزی 4-1 پرتغال بر کرواسی در بازی اول، حضور کریستیانو رونالدو در تیم ملی کشورش با انتقادهایی مواجه شده بود و بعضی منتقدین می‌گفتند حالا که پرتغال بدون او می‌تواند چنین درخشان بازی کند حضور کریستیانو به نفع تیم ملی نیست و زمان آن فرا رسیده که ابرستاره کمتر در تیم ملی به کار گرفته شود.

 

1525825

 

به خاطر همین انتقادها بود که کریستیانو هم در پایان بازی گفت نیازی به اثبات خودش ندارد و در جریان بازی هم توجهی به این انتقادهای تحریک آمیز نداشته.

 

اما فرناندوس سانتوس سرمربی پرتغال در پایان بازی به دفاع همه جانبه از ستاره بزرگش پرداخت و در پاسخ به انتقادهای هفته گذشته گفت: " دیگر چه می‌شود گفت؟ تیمی که بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد اگر او را در ترکیبش نداشته باشد تیم بهتری نخواهد بود. رونالدو دائم رکورد می شکند و رکورد می شکند و درست زمانی که همه فکر می‌کنند دیگر تمام شده باز هم رکوردهای جدیدی برای شکستن پیدا می‌کند. موفقیت و رکوردشکنی برای او منبع انگیزه است".

 

1525826

 

فرناندس در ادامه درباره بازی مقابل سوئد گفت: " ما در 20 دقیقه اول مشکلات زیادی داشتیم و نمی توانستیم در مقابل بازی آنها با استفاده از توپهای بلند پاسخ مناسبی بدهیم. ما توپها را خیلی راحت از دست می دادیم. ولی بعد کم کم بهتر شدیم و زمانی که کنترل توپ را بدست گرفتیم کار برایمان به مراتب راحت تر شد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها