کد خبر : 1706928 | 19 شهریور 1399 ساعت 12:40 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

مارسیال: خوشحالم برای فرانسه خوب بازی کردم

آنتونی مارسیال که بعد از حدود دو سال برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته بود از درخشش خود در این بازی ابراز خوشحالی کرد و گفت تنها هدفش بازی خوب برای فرانسه بوده.

مارسیال: خوشحالم برای فرانسه خوب بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال ستاره فرانسوی منچستریونایتد دیشب در دیدار فرانسه و کرواسی که با پیروزی 4-2 فرانسوی‌ها به پایان رسید درخش خارق العاده ای داشت. مارسیال بیش از دو سال بود که با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان نرفته بود و آخرین حضور او در تیم ملی به ماه مارس 2018 برمی گشت.

 

1525870

 

مارسیال که در بازگشت به تیم ملی انگیزه زیادی داشت در این بازی درخشید و یک پاس گل داد و روی یکی دیگر از گلهای فرانسه نقشی تعیین کننده بازی کرد.

 

ستاره منچستریونایتد البته در بازی روز شنبه فرانسه مقابل سوئد هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود ولی در بازی دیشب مقابل کرواسی بعد از حدود دو سال برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت. پاس گل اول فرانسه که در دقیقه 43 توسط گریزمان به ثمر رسید توسط مارسیال به او داده شد. دو دقیقه بعد هم ضربه مارسیال به تیر دروازه اصابت کرد و توسط دروازه بان کرواسی وارد دروازه این تیم شد.

 

مارسیال در پایان بازی گفت: " خیلی وقت بود که برای فرانسه بازی نکرده بودم و برایم خیلی مهم بود که بازی خوبی انجام بدهم. موفق شدم امروز گل بزنم و یک پاس گل بدهم. از اینکه پیروز شدیم خیلی خوشحالم".

 

ستاره فرانسوی در ادامه گفت: " در اوایل بازی خط حمله سه نفره ما با موقعیتهای پیچیده ای مواجه بود چون توپ در کنترل ما نبود ولی به محض اینکه توانستیم با هم حرکات ترکیبی انجام بدهیم راحت تر توانستیم حریف را تهدید کنیم و این باعث شد گلزنی ها شروع شود".

 

 

دیدگاه‌ها