کد خبر : 1707019 | 19 شهریور 1399 ساعت 19:50 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

لطف جالب بایرن مونیخ به سرمربی سابق!

نیکو کوواچ، سرمربی کروات و سابق بایرن مونیخ از موفقیت های این تیم ابراز خوشحالی کرد.

لطف جالب بایرن مونیخ به سرمربی سابق!

به گزارش "ورزش سه"، با جدایی نیکو کوواچ که به یکباره این تیم متحول شد و در نهایت زیر نظر هانسی فلیک موفق به فتح سه گانه ای تاریخی شد. حالا نیکو کوواچ فاش کرد به خاطر این قهرمانی از باشگاه بایرن مونیخ پاداش گرفته و البته به هانسی فلیک به خاطر موفقیت هایش حسادت نمی کند.

 

نیکو کوواچ گفت: "اضافه شدن هانسی فلیک ایده من بود. من با این ایده نزد برادرم رابرت و اولی هوینس رفتم. البته هوینس نیز همینگونه فکر می کرد، بنابراین ما به سرعت به توافق رسیدیم. ما نمی توانیم روند مقایسه ها را تغییر دهیم و همیشه این موضوع وجود خواهد داشت. هانسی فلیک کار بزرگی در بایرن انجام داد و سبک بازی بایرن امضای او را داشت. افراد زیادی موفق به کسب یک سه گانه نشده اند و شاید این اتفاق بیشتر در پلی استیشن رخ داده است. البته من به هانسی فلیک حسادت نمی کنم.

 

1448481

 

من به خاطر موفقیت بایرن مونیخ خوشحال شدم و از آن دسته افراد نیستم که در هنگام جدایی علاقمند به ناکامی جایی که ترک کردم باشم. من از صمیم دل به همه ارکان باشگاه تبریک گفتم.

 

من جایزه ای به خاطر قهرمانی بایرن در لیگ قهرمانان اروپا دریافت کردم. البته علاقه من به پیروزی بایرن در فینال به خاطر پول نبود و به این دلیل بود که من با افراد حاضر در این باشگاه ارتباط دارم. مطمئنا دوست داشتم آنجا باشم، اما هانسی و بازیکنان عملکرد فوق العاده ای داشتند."

دیدگاه‌ها